Kimmi92 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 et par tre fakta: 1: jeg har hatt tett nese i over ett år 2: luktesansen har nesten forsvunnet 3: jeg har mild en mild pollen allergi. 4: jeg er 1992 modell for et til to år siden kunne jeg lukte alt fra mat gasser i lufta til sjøens salte tang lukt. Nå, så er jeg tett i nesen, og kjenner ikke lukter så veldig bra. ( før kunne jeg kjenne forskjell på helt ok mat, til... på randen til å bli dårlig mat ). kan noen gi meg en grunn til hvorfor dette har skjedd, og om det er noe som kan gjøres for å forbedre luktesans og tette bihuler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nashorn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Les om Rhinitt. Snakk med legen din om antihistaminer, og skyll nesen 2-3 ganger i døgnet med et saltvannsnesehorn, så normaliserer slimhinnen seg etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Røyker du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimmi92 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Røyker du? Nope, røyker ikke. ^^ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimmi92 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Les om Rhinitt. Snakk med legen din om antihistaminer, og skyll nesen 2-3 ganger i døgnet med et saltvannsnesehorn, så normaliserer slimhinnen seg etter hvert. Takk for det. det var et godt råd. det skal jeg prøve. takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.