Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Redd mor

Hei! Jeg lurer på hvilke bakterier det er i urin/hvilke bakterier urin brytes ned til? Jeg har en sønn på 5 måneder, og begynte plutselig å tenke på om han kan få i seg noen skadelige bakterier fra meg (han ligger i sengen min når jeg ammer om natten - på samme laken som meg, og jeg har ikke alltid brukt undertøy på natten). I tillegg måtte jeg amme han da vi var på tur i skogen, etter at jeg hadde vært på do (bak en busk) uten mulighet for vaske meg. Er redd jeg ikke var tilstrekkelig ren på hendene... Skjønner at avføring er "skummelt", men er urin like sykdomsfremkallende? Evt dødelig? Har ikke merket noen endringer på formen hans etter ammingen. På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330109-urin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved normal ikke-hysterisk renslighet (inkludert turer i skogen) tror jeg mammas pupp er helt ufarlig for babyer å få i munnen. Vi hadde nok visst det dersom dette ikke stemte.

Du kan jo legge en boks våtservietter i tursekken neste gang, så får du følesen av å være ren på hendene.

Det er ingen fordeler ved å vokse opp i et sterilt laboratorium

tror

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330109-urin/#findComment-2762571
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...