puttelulle Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I dag fikk sønnen min et brev, fra Lego-klubben... Han var hjertelig velkommen i denne flotte klubben, og klubben gledet seg til å sende ham 5 lego-klubblad i året, de neste 2 årene, Etter de 2 årene kom lego-klubben til å ta kontakt med ham, for å forlenge "avtalen"... Hva i huleste er dette for noe!? Sønnen min på snart 10 har ALDRI lekt med lego, og langt mindre meldt seg inn i noen klubb!!! Det følger med et brev, der det står at vi kan oppdatere opplysningene våre på ei nettside, som ikke virker... Navnet på mottakeren av bladet var skrevet feil, det var bare det første fornavnet og ikke mellomnavnet... Hm. Skittent triks!?!?! Siden jeg ikke kommer inn på nettsida, vet jeg INGENTING om hva dette dreier seg om: Må man betale noe, f.eks!? Gidder bare ikke motta dette bladet, siden ingen i huset har noen som helst interesse av Lego......... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gratis medlemskap, noen magasiner i året, guttungen her i huset elsker bladet og skulle gjerne sett at det kom ukentlig. Ikke noe skummelt, men hvor de har fått ditt barns navn fra vet jeg ikke. Vi meldte oss inn via svarkupong i en byggeanvisning. 10 år og aldri lekt med Lego?!? Trodde alle gutter elsket det jeg, men vi er alle forskjellige;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Gratis medlemskap, noen magasiner i året, guttungen her i huset elsker bladet og skulle gjerne sett at det kom ukentlig. Ikke noe skummelt, men hvor de har fått ditt barns navn fra vet jeg ikke. Vi meldte oss inn via svarkupong i en byggeanvisning. 10 år og aldri lekt med Lego?!? Trodde alle gutter elsket det jeg, men vi er alle forskjellige;-) Heheh:-) Joda, han har jo lekt med Lego på besøk hos kompiser, men bare for å være "snill"... Den guten er en smule "rar", han har veldig sære interesser, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.