avidi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Får prøve å blåse litt liv i forumet jeg også. Her en gutt fra Korea som nå er 11 år, med andre ord lenge siden vi var i adposjonsprosess. Puberteten nærmer seg og det medfører nok en del gnissninger og utfordringer vil jeg tro. Noen som vil dele erfaringer med meg, både gode og mindre gode? Må bare tilslutt ta med en kommentar junioe kom med i dag: Vi bør i Oslo øst og det er barn fra mange kanter av verden på skolen. Min sønn skal være veldig tøff og snakker "kebabnorsk". dvs. masse slanguttrykk. Jeg prøver å få ham til å snakke skikkelig og maser nok en del om det. I morges kom det fra ham: "mamma sånn går det (med språket) når jeg vokser opp så mange utlendinger" Jeg ble svar skyldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest her på forumet Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jaja,godt sagt:P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kebab er godt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 *LOL* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ja d får sagt det! jenta mi er 6 år og skjærte seg på en kniv en kveld vi var på telttur.. Det ble masse blod og ho var redd og gråt. Vi fikk plastret fingeren sammen (det var ikke veldig alvorlig,bare mye blod), og ho satt i fanget mitt og snufset... Mamma? du skjønner jeg er ikke så flink med kniv, for jeg rakk ikke øve så mye på det før du hentet meg i Etiopia... -ho var 6 mnd da ho kom til oss, hehe... -så takk og pris at ho ikke var flinkere med kniven... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.