vici Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 7 åringen vår har hatt kikhoste i 3 måneder men er nå frisk igjen. Har vært frisk et par måneder nå. Vi ser at han sliter endel med kondisen nå etterpå. Dette vises særlig godt på fotballkamper da han blir veldig fort sliten og klarer ikke løpe så lenge etter ballen slik han gjorde før. Han synes det er "tungt" å gå på tur med skolen dersom de skal til skogen som ligger ca 2km unna. Han henger etter og er sist i rekkene. De er en gjeng som går til skolen hver dag, ca 2 km. De har gym både på skolen og sfo 1 gang i uka. Har utelek og han sparker fotball i endel friminutt. De har en halv turdag hver uke på skolen. I tillegg går han en dag på fotballtrening og en dag kamp. Samt svømming en dag i uka. Vi føler han er aktiv og dette er aktiviteter han ønsker å gå på selv og vi ser han koser seg. Men han klager over at han ikke orker så mye, blir anpusten og får "hold" i siden. Hvordan får vi opp kondisen hans til normalen igjen? Vi var hos lege under kikhosteperioden og gutten har verken allergi, astma, eller andre plager som kan ha sammenheng med dette. Tips ønskes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god mosjon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 trampoline gjør underverker,det har jeg sett selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vici Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 trampoline gjør underverker,det har jeg sett selv godt tips! Har lurt en stund på om vi skulle kjøpe det! Flere tips ønskes også!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg hadde kikhose for 8 år siden. Husker at kondisen var svært svekket etter 18 uker med kraftig hoste, måtte ta tiden til hjelp og det tok forholdsvis lang tid å komme tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.