astridny Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. Er det noen som kan fortelle meg om dette produktet? Eller er det noen informasjon om det på nettet? Det er ett naturprodukt. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Google er et fint dyr: http://www.valerina.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har disse. Og bruker dem ca en gang i måneden - iallefall ikke oftere. Milde og greie, og ikke noen "hangover" dagen etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har disse. Og bruker dem ca en gang i måneden - iallefall ikke oftere. Milde og greie, og ikke noen "hangover" dagen etter. Jeg er veldig plaget med at jeg våkner for tidlig. gjerne 1-2 timer før ungene våkner og det er kjedelig. Er de dyre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er veldig plaget med at jeg våkner for tidlig. gjerne 1-2 timer før ungene våkner og det er kjedelig. Er de dyre? Neida, de er ikke ille dyre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.