Gjest noen som har peil? Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ca. pris? Dersom varmtvannstank er under vask? Kjøkkeninnredningen er gammel - kanskje det vil lønne seg å bytte ut samtidig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen som har peil? Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jj 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mener du vaskemaskin eller oppvaskmaskin nå? Det er ikke noe særlig å ha vaskemaskin på kjøkkenet, med mindre du har sluk der og det har vel de færreste... Men jada - jeg vet om flere som har det altså. ) Jeg byttet ut oppvaskbenken min i fjor høst og bare rørleggerarbeidet (med tilkobling av ny varmtvannstank) kostet ca. 13.000,-... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rørlegger Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva har varmtvannstanken med saken å gjøre? Du må jo koble vaksemaskin/oppvaksmaskin til en vask/vannuttak, samt sluk eller utløp. Hvor komplisert/dyrt det blir avhenger av vasken din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.