Gjest sakkosekken Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei, jeg har en 7-åring som straks er ferdig med 1. klasse - et topp år med hyggelige medelever og god lærer. Før skoleslutt skal vi ha piknik med klassen, læreren og foreldrene. Har dere noen god idé til gave til lærer? Jeg hadde også lyst å overraske ungene med noe fordi jeg synest det er en veldig fin gjeng. Siden jeg må jobbe hele dagen før pikniken, er ikke baking så aktuelt (boller eller muffins smaker ikke like godt etter å ha vært i fryseren, eller?). Har dere noen ideer? Is hadde jo sikkert vært godt, men litt vanskelig å ta med seg på tur og dele ut etter hvert.... Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest garsa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gaveide kan være en blomst, en fin pynteting eller noe annet. Gjelder det en gave bare fra hele klassen eller bare fra datteren din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sakkosekken Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gave fra hele klassen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Styr unna pyntegjenstander osv. Du aner jo ikke hva ho liker. Ting som blir "brukt opp" er genialt. En sommerblomst i en fin potte er veldig greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.