Gå til innhold

Sykkel til en 8 åring

Gjest Snart alenemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biltema. Kan også få helt splitter nye fine sykler på nettauksjon for en rimelig penge.

Biltema selger bare "sykler". Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt brukt på finn.no jeg da. Vi har hatt Biltema-sykkel og den var noe DRITT!!! Og vi har kjøpt en skikkelig sykkel brukt via finn.no for 300,- og det er nå nr. 2 hos oss som bruker den og den er like god - kjempesykkel! Myyyyye heller brukt enn Biltema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill holde øje med alle tilbudsaviser og tjekke priserne også hos Intersport, G-sport, Sport-1 etc.

Vi har købt sykkel iår og priserne varierede stort - næsten fra uge til uge. Det virkede som om en del sykkelbutikker havde bommet på innkjøpet og havde sykler som de pludseligt dumpede prisen på. Enkelte sykler kunne falde med 20 % i pris fra den ene uke til den næste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snart alenemor

Smart-Club har også rimelige sykler. De påstår de er bra.

Vi har ikke smart club her lengere. Men vi fikk i sykkel på xxl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...