Gå til innhold

Bare MÅ legge ut denne...:-)

Sepe

Anbefalte innlegg

Ja, det finnes mange fine ungdommer. Man kan faktisk være et utmerket eksemplar av arten uten at dette er så i de grader iøynefallende på vitnemålet. Men det er hyggelig at han ikke virker altfor sær - og selvfølgelig er resultatet imponerende.

Så fint at han vil bli siv. ing. og ikke journalist :-)

Jeg forsøker å overbevise datteren min om at de som har de aller mest suverene vitnemålene ikke konkurrerer med henne om å bli tatt opp på journalistikk ved HiO. Alle med så mange seksere bør satse på realfag eller medisin akkurat i år.

Det er jo viktig også at de velger fag utifra hva de er interessert i, og har lyst å jobbe videre med i fremtiden. Å velge NTNU eller medisin "bare" fordi man kommer inn, er litt synd, det er jo fremtioden deres det gjelder! Dersom min sønn hadde blitt mest lykkelig uten utdannelse ovehodet, hadde det også vært greit.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo viktig også at de velger fag utifra hva de er interessert i, og har lyst å jobbe videre med i fremtiden. Å velge NTNU eller medisin "bare" fordi man kommer inn, er litt synd, det er jo fremtioden deres det gjelder! Dersom min sønn hadde blitt mest lykkelig uten utdannelse ovehodet, hadde det også vært greit.

mvh

Jada - du forsto sikkert at jeg ikke mente det så innmari alvorlig?

Han er visst ingen trussel kommende skoleår uansett, så han er velkommen til UiO i 2010 hvis han skulle ombestemme seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så fint at han vil bli siv. ing. og ikke journalist :-)''

Jeg var på nippet til å spørre hvorfor du mener det, men så kom forklaringen rett under:-) :-)

Han kan evt. søke HiO neste år, hvis han skulle ombestemme seg. Men til høsten skal han visst studere historie eller hva det nå var, og det høres fornuftig ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada - du forsto sikkert at jeg ikke mente det så innmari alvorlig?

Han er visst ingen trussel kommende skoleår uansett, så han er velkommen til UiO i 2010 hvis han skulle ombestemme seg :-)

Høh! Oslo?? Hvis han ikke skal til Trondheim kan han bli i Bergen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din gutt? Gratulerer i tilfelle, så flott! :)

Etter maaaange år her på DOL må jeg gi opp anonymiteten dersom jeg svarer på spørsmålet ditt...:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter maaaange år her på DOL må jeg gi opp anonymiteten dersom jeg svarer på spørsmålet ditt...:-)

mvh

Tjihi... Forstår det.

Gratulerer likevel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan evt. søke HiO neste år, hvis han skulle ombestemme seg. Men til høsten skal han visst studere historie eller hva det nå var, og det høres fornuftig ut :-)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

;-)

Gratulerer så mye:-) All grunn til å være stolt.

Forøvrig synes jeg det er komisk at avisen skriver.

''Noen som slår Ole-Andreas? Tips oss gjerne her!''

Akkurat som om det går an å få mer enn 100% seksere*he he* Men kan jo tenkes at noen har 22 seksere så klart - jkeg aner ikke hvor mange karakterer man får nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hadde jeg kommet i avisen etter å ha gått ut med toppkarakterer hadde jeg dødd. Vært superflau. Men det er nå meg.. Hehe.. Ville ikke vært i avisen for noe annet heller jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det er noen som han.. som kan operere oss når vi blir alvorlig syke, eller forske på sykdommer vi kan få, eller løse andre verdensproblemer. :) Flink kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Måtte le litt av denne her:

Han blir spurt om hva han vil gjøre neste skoleår, før han begynner å studere til sivilingeniør:

''Først tror jeg det blir et år med å bare studere noe gøy, som historie, politikk eller filosofi.''

Flink kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt av denne her:

Han blir spurt om hva han vil gjøre neste skoleår, før han begynner å studere til sivilingeniør:

''Først tror jeg det blir et år med å bare studere noe gøy, som historie, politikk eller filosofi.''

Flink kar :)

Himmel og hav :-) Hver sin smak, kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Himmel og hav :-) Hver sin smak, kan man si...

Hehe :)

Den eldste datteren min kunne funnet på å si det samme, for hun elsker historie og filosofi.. Jeg tror derimot ikke hun vil bli så målbevisst at hun jobber for å få bare seksere på skolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...