Sepe Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, det finnes mange fine ungdommer. Man kan faktisk være et utmerket eksemplar av arten uten at dette er så i de grader iøynefallende på vitnemålet. Men det er hyggelig at han ikke virker altfor sær - og selvfølgelig er resultatet imponerende. Så fint at han vil bli siv. ing. og ikke journalist :-) Jeg forsøker å overbevise datteren min om at de som har de aller mest suverene vitnemålene ikke konkurrerer med henne om å bli tatt opp på journalistikk ved HiO. Alle med så mange seksere bør satse på realfag eller medisin akkurat i år. Det er jo viktig også at de velger fag utifra hva de er interessert i, og har lyst å jobbe videre med i fremtiden. Å velge NTNU eller medisin "bare" fordi man kommer inn, er litt synd, det er jo fremtioden deres det gjelder! Dersom min sønn hadde blitt mest lykkelig uten utdannelse ovehodet, hadde det også vært greit. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er jo viktig også at de velger fag utifra hva de er interessert i, og har lyst å jobbe videre med i fremtiden. Å velge NTNU eller medisin "bare" fordi man kommer inn, er litt synd, det er jo fremtioden deres det gjelder! Dersom min sønn hadde blitt mest lykkelig uten utdannelse ovehodet, hadde det også vært greit. mvh Jada - du forsto sikkert at jeg ikke mente det så innmari alvorlig? Han er visst ingen trussel kommende skoleår uansett, så han er velkommen til UiO i 2010 hvis han skulle ombestemme seg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ''Så fint at han vil bli siv. ing. og ikke journalist :-)'' Jeg var på nippet til å spørre hvorfor du mener det, men så kom forklaringen rett under:-) :-) Han kan evt. søke HiO neste år, hvis han skulle ombestemme seg. Men til høsten skal han visst studere historie eller hva det nå var, og det høres fornuftig ut :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det din gutt? Gratulerer i tilfelle, så flott! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepe Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jada - du forsto sikkert at jeg ikke mente det så innmari alvorlig? Han er visst ingen trussel kommende skoleår uansett, så han er velkommen til UiO i 2010 hvis han skulle ombestemme seg :-) Høh! Oslo?? Hvis han ikke skal til Trondheim kan han bli i Bergen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepe Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Er det din gutt? Gratulerer i tilfelle, så flott! Etter maaaange år her på DOL må jeg gi opp anonymiteten dersom jeg svarer på spørsmålet ditt...:-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Etter maaaange år her på DOL må jeg gi opp anonymiteten dersom jeg svarer på spørsmålet ditt...:-) mvh Tjihi... Forstår det. Gratulerer likevel! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Han kan evt. søke HiO neste år, hvis han skulle ombestemme seg. Men til høsten skal han visst studere historie eller hva det nå var, og det høres fornuftig ut :-) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Etter maaaange år her på DOL må jeg gi opp anonymiteten dersom jeg svarer på spørsmålet ditt...:-) mvh ;-) Gratulerer så mye:-) All grunn til å være stolt. Forøvrig synes jeg det er komisk at avisen skriver. ''Noen som slår Ole-Andreas? Tips oss gjerne her!'' Akkurat som om det går an å få mer enn 100% seksere*he he* Men kan jo tenkes at noen har 22 seksere så klart - jkeg aner ikke hvor mange karakterer man får nå til dags. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hadde jeg kommet i avisen etter å ha gått ut med toppkarakterer hadde jeg dødd. Vært superflau. Men det er nå meg.. Hehe.. Ville ikke vært i avisen for noe annet heller jeg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer med den kjekke guttens resultater :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det sønnen din ja ) Gratulerer ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er godt det er noen som han.. som kan operere oss når vi blir alvorlig syke, eller forske på sykdommer vi kan få, eller løse andre verdensproblemer. Flink kar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Måtte le litt av denne her: Han blir spurt om hva han vil gjøre neste skoleår, før han begynner å studere til sivilingeniør: ''Først tror jeg det blir et år med å bare studere noe gøy, som historie, politikk eller filosofi.'' Flink kar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Måtte le litt av denne her: Han blir spurt om hva han vil gjøre neste skoleår, før han begynner å studere til sivilingeniør: ''Først tror jeg det blir et år med å bare studere noe gøy, som historie, politikk eller filosofi.'' Flink kar Himmel og hav :-) Hver sin smak, kan man si... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Himmel og hav :-) Hver sin smak, kan man si... Hehe Den eldste datteren min kunne funnet på å si det samme, for hun elsker historie og filosofi.. Jeg tror derimot ikke hun vil bli så målbevisst at hun jobber for å få bare seksere på skolen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.