Gå til innhold

FU: Tror du dette er mann eller dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mannedame.

Helgardering! :-)

Gjest prust
Skrevet

Det er ei dame - hun har noe med idrett å gjøre, husker ikke navnet. Hver gang jeg ser henne, tenker jeg først at det er en mann - og å kommer jeg på at det visstnok ikke er det...

Gjest mora2
Skrevet

Helgardering! :-)

Hihi, nei, mannedame, er en dame som ligner veldig på en mann. ;P

Skrevet

Uff. Du må ikke gjøre sånt med norske folk, morsan... Ta heller en virkelig fjern person - funnet gjennom google og ukjent for oss alle - som ingen aner hvem er. Tenk om vedkommende selv er på dol... Eller tantebarnet eller what so ever.

Skrevet

Det er ei dame - hun har noe med idrett å gjøre, husker ikke navnet. Hver gang jeg ser henne, tenker jeg først at det er en mann - og å kommer jeg på at det visstnok ikke er det...

Ja, og hun er temmelig karslig i fremtoningen/måten å snakke på også.

Espelund heter hun, og har toppvervet eller noe slikt i Fotballforbundet.

Skrevet

Uff. Du må ikke gjøre sånt med norske folk, morsan... Ta heller en virkelig fjern person - funnet gjennom google og ukjent for oss alle - som ingen aner hvem er. Tenk om vedkommende selv er på dol... Eller tantebarnet eller what so ever.

Ja, du har rett.

også en mor
Skrevet

Denne FU'en likte jeg ikke :( Tenk om hun eller noen av hennes kjære er på forumet?

Dette var ulikt deg morsan.

(men siden du er så snill og grei ellers, skriver jeg den bare på tabbekvoten ;) )

Skrevet

Denne FU'en likte jeg ikke :( Tenk om hun eller noen av hennes kjære er på forumet?

Dette var ulikt deg morsan.

(men siden du er så snill og grei ellers, skriver jeg den bare på tabbekvoten ;) )

OK, takk for det;-)

Men det kan jo hende at enkelte tar det som et kompliment at de ser maskuline ut, da;-.) Det er da de kvinnene som for alt i verden ikke vil se feminine ut også.

også en mor
Skrevet

OK, takk for det;-)

Men det kan jo hende at enkelte tar det som et kompliment at de ser maskuline ut, da;-.) Det er da de kvinnene som for alt i verden ikke vil se feminine ut også.

ro ro.....

On the other hand:... du har nok rett i at _noen_ muligens kunne sett på det som en kompliment, men jeg hadde ikke gjort regning med det.

Men nå er det sengen her. Natta :)

Skrevet

Det er en mann i en kvinnelignende (nuh vel....?) kropp. Man kan ikke akkurat beskylde den dama for å se feminin ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jaggu ikke godt å si selv når jeg vet hvem det er.

Men fra spøk til alvor: Jeg synes det er hyggelig at Espelund og Kåfjord har nådd så langt innen idretten. De gir en hel generasjon narkomane på Plata troen på at det er mulig.

Skrevet

E'kke det der hun idrettsstyre-dama da?

Hun ser jo rimelig maskulin ut - og særlig på det bildet :)

Gjest dame, men allikevel mann
Skrevet

vet jo at hun er en dame, men hun har mer mannlige hormoner i seg enn kvinnlige

da jeg så henne på tv igår, stod hun sånn lent på den ene foten, med den ene hånda i bukselomma, sånn mannfolk ofte gjør når de står å "slapper av"

Gjest høstløv
Skrevet

Det er en dame og hun jobber innen idretten.

Skrevet

E'kke det der hun idrettsstyre-dama da?

Hun ser jo rimelig maskulin ut - og særlig på det bildet :)

Ja, dette bildet var utpreget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...