Gå til innhold

FU: Tror du dette er mann eller dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jaggu ikke godt å si selv når jeg vet hvem det er.

Men fra spøk til alvor: Jeg synes det er hyggelig at Espelund og Kåfjord har nådd så langt innen idretten. De gir en hel generasjon narkomane på Plata troen på at det er mulig.

he he, skjønner ikke hva du mener, men det var artig skrevet:-)

Skrevet

Dame.

Perleøredobber?

Tror det.

Ver det ikke en film for noen år siden som het "Pike med perleøredobb"?

Gjest Lilje30
Skrevet

Er det ikke presidenten for fotballforbundet?Det er en dame, men ikke mye dame å spore.

Skrevet

Det er Karen Espelund, og selv om jeg ser at andre allerede har kommentert det, synes jeg ikke at det passet seg å lage denne tråden...Norge er et lite land...

Skrevet

Det er Karen Espelund, og selv om jeg ser at andre allerede har kommentert det, synes jeg ikke at det passet seg å lage denne tråden...Norge er et lite land...

ok, nummer tre.

Skrevet

Det der er Michael J. Fox fra Back to the Future. Sjelden han er så sur som det der.

Skrevet

Dame:) Har jo perleøredobber, jo. Var nok litt uheldig med bildet!

Gjest Gensek i NFF
Skrevet

Du har lagt ut et dårlig bilde av Karen Espelund, generalsekretær i Norges Fotballforbund.

At dere kan skrive som dere gjør her, betyr i alle fall at dere ikke kjenner henne. Dårlig gjort!

Skrevet

Det der er Michael J. Fox fra Back to the Future. Sjelden han er så sur som det der.

*hahaha*

Skrevet

Uheldig bilde av en fra før lite feminin dame. Hun skulle hatt en "bli-ny-dag" med candyqueen i spissen. Hun hadde blitt _den rypa_ etter et kvarter! *hehe*

Trivelig er 'a, og stort sett vettug også..

Skrevet

Du har lagt ut et dårlig bilde av Karen Espelund, generalsekretær i Norges Fotballforbund.

At dere kan skrive som dere gjør her, betyr i alle fall at dere ikke kjenner henne. Dårlig gjort!

''At dere kan skrive som dere gjør her, betyr i alle fall at dere ikke kjenner henne. Dårlig gjort!''

Nå har ikke jeg lest alt i denne tråden. men uansett om man kjenner henne eller ikke ser da den dama maskulin ut.

Skrevet

Denne dama så jeg på TV forleden og var i tvil om kjønnet, men da jeg hørte ho snakke, kom jeg fram til at det var en kvinne.

Gjest sånn går no dagan
Skrevet

Det er ei dame.

Jeg kjenner forøvrig søstra hennes godt, og hun er til og med ei veldig hyggelig dame.

Skrevet

Ja kjente personer er mennesker med følelser de også, så jeg er helt enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...