Gjest Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei. min datter er 6 dager gammel. I dag tidlig lå hun og sov, og jeg strakk meg etter tlf min. Da den var over hodet hennes mistet jeg den. mistet den ikke langt ned, men det låt jo fordet. Hun vred seg, men våknet ikke av det. Så det kan ikke ha vært så hardt. Traff henne på siden av hodet rett over øret. kan hun få hjerneskade eller indre blødninger av dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slapp av Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle hun fått hjerneskade av noe som ikke vekker henne en gang? Jeg tror du skal slappe helt av, og ikke sette opp slike skrekkscenarier i hodet ditt for så lite. Da skal du få mange bekymringer fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det var da så lite, tror ikke det blir noen krise. Du har antakelig verre ting i vente når det gjelder at barn slår seg. Eller at foreldre gjør klønete ting som går utover barna. F.eks har jeg bommet et par ganger når jeg setter de inn i bilen og skallet et hode eller to. Men de er meget oppegående likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er ingen grunn til å tro at et så lett slag mot hodet kan skade. Spedbarn sover i perioder svært dypt, slik at det kan være vanskelig å få vekket barnet. Det er nok forklaringen på at den lille ikke skriker opp. Likevel er jeg enig med deg i at når hun ikke våkner er slaget ikke så hardt at det er skadelig. Et annet poeng er at hadde det vært noen indre blødning ville dere raskt få mistanke om det pga. dårlig trivsel, skriking, svak sugeevne og liten matlyst.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.