esperà Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det hadde vært utrolig spennende om noen ville dele fremgang i deres adopsjonssak med oss som sitter og venter i en aldeles stille ventekø, som ikke ser ut til å rikke seg i positiv retning. Ser ikke ut som det skal bedres heller, iallefall ikke i år. Det er frustrerende, og man blir helt motløs. Alt positivt nytt er til god hjelp for meg iallefall. Jeg synes det er fint om folk vil blåse liv i forumet, da jeg trives her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lang lang lang Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja enig. Ventetiden er lang... Vi har ventet snart 2 1/2 år fra vi sendte papirene. Ser liksom ikke enden av denne prosessen. Prøver å fylle tiden med noen som er interessant slik at vi får tankene over på noe annet. MEN MEN.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esperà Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Ja enig. Ventetiden er lang... Vi har ventet snart 2 1/2 år fra vi sendte papirene. Ser liksom ikke enden av denne prosessen. Prøver å fylle tiden med noen som er interessant slik at vi får tankene over på noe annet. MEN MEN.. Ja, det er mye man kan gjøre for å lette litt på trykket. Men når man må vente over så lang tid, går det litt opp og ned. Det har jo faktisk skjedd positive ting de siste dagene på Colombiafronten, og det er supert. Det gir meg energi til å klare denne ventinga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.