Gjest Pysa2 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Skal på ferie til Kristiansand og lurer på om noen kan tipse meg om hva som er verdt å få med seg? Skal i Dyreparken og på Sabeltann men greit å ha en plan hvis været svikter. :-) Barna er mellom 3-10 år. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg stilte nylig det samme spørsmålet. Her er svaret Prust ga meg: "Ja, jeg er jo lokalkjent her, og vet om mange strender og fine badeplasser - og du fikk mange fine tips fra Gunrika :-) Vi har en gammel smalsporet jernbane som er koselig å ta - da må dere ta buss til Vennesla (2 mil), og ta toget videre derfra en times tid. Vi gjorde det for noen år siden, og i morgen skal minstejenta ta det toget med barnehagen :-) Heter Setesdalsbanen. Andre ting vi gjør når det regner, er Gimle naturmuseum, biblioteket, Sørlandssenteret, Bowling, eler tur i regnet, f.eks. i Baneheia, som ligger i gangavstand fra sentrum :-)" 0 Siter
Gjest Pysa2 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg stilte nylig det samme spørsmålet. Her er svaret Prust ga meg: "Ja, jeg er jo lokalkjent her, og vet om mange strender og fine badeplasser - og du fikk mange fine tips fra Gunrika :-) Vi har en gammel smalsporet jernbane som er koselig å ta - da må dere ta buss til Vennesla (2 mil), og ta toget videre derfra en times tid. Vi gjorde det for noen år siden, og i morgen skal minstejenta ta det toget med barnehagen :-) Heter Setesdalsbanen. Andre ting vi gjør når det regner, er Gimle naturmuseum, biblioteket, Sørlandssenteret, Bowling, eler tur i regnet, f.eks. i Baneheia, som ligger i gangavstand fra sentrum :-)" Takk for svaret,kjekt å ha noen planer i bakhånd. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Takk for svaret,kjekt å ha noen planer i bakhånd. :-) Det var nettopp det vil tenkte også Når skal dere dit? 0 Siter
Helmi Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Ser at Setesdalsbanen er nevnt her. Anbefales på det varmeste! Skikkelig koselig tur 0 Siter
Gjest Pysa2 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Det var nettopp det vil tenkte også Når skal dere dit? Vi skal være der hele andre uken i juli. Håper på fint vær. 0 Siter
gunrika Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg anbefaler båttur. Hva med en tur til Lillesand med båt og så ta bussen tilbake. Ellers så er det muligheter for flere båtturer i skjærgården. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Vi skal være der hele andre uken i juli. Håper på fint vær. Vi kommer senere. Håper definitivt også på fint vær 0 Siter
....AV Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg anbefaler båttur. Hva med en tur til Lillesand med båt og så ta bussen tilbake. Ellers så er det muligheter for flere båtturer i skjærgården. Tur med Øya: http://www.lillesand.net/?articleid=5 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Denne siden er informativ. http://www.sorlandet.com/ Velkommen til sørlandet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.