Gå til innhold

ødelagt mobil-mulig å sjekke meldinger på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for hjelp1
Skrevet

Telefonen er ødelagt, og jeg ville sjekket meldingene. Jeg har telenor. Går det an å sjekke meldinger i innboksen på nett før jeg får tak i ny mobil? Er det bare å sette sim-kort i en gammel telefon om jeg får tak i en?

Skrevet

du kan lese og sende meldinger på telenor.no uten mob :).

Gjest takk for hjelp1
Skrevet

Nå prøvde jeg, men det hjelper ikke når passord blir sendt til mobilen som jeg ikke får sjekket. ;-)

Er det gratis å registrere seg forresten?

Skrevet

Nå prøvde jeg, men det hjelper ikke når passord blir sendt til mobilen som jeg ikke får sjekket. ;-)

Er det gratis å registrere seg forresten?

Lån en annen telefon og sett inn ditt simkort så får du meldinga

Gjest takk for hjelp1
Skrevet

Jeg har kommet meg inn på telenor sine nettsider, men jeg ser ikke hvor jeg kan få lest meldinger? :-)

Gjest takk for hjelp1
Skrevet

Lån en annen telefon og sett inn ditt simkort så får du meldinga

Jeg gjorde det. :-)

Men jeg fikk ikke opp mine kontakter i adresseboka på telefonen?

Skrevet

Jeg gjorde det. :-)

Men jeg fikk ikke opp mine kontakter i adresseboka på telefonen?

Hvis du har lagret de på telefonen får du de ikke opp. Eller hvis du har et minnekort på den ødelagte kan du se om du kan bruke det på den du bruker nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...