Gjest onkel-reisende-mac Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Noen her som har vært på Færøyene? Finner ikke noe på nett om prisnivå i forhold til norskt prisnivå, hva som kan lønnes å handle der (regner med de har butikker der) og annet nyttig å vite. 0 Siter
Gjest god ferie Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har vært der en gang. Jeg kjøpte en god ullgenser av færøysk ull, så det ville jeg kjøpt. 0 Siter
Orio Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Så du også på Fragglene som barn? (jfr. nicket) 0 Siter
Gjest onkel-reisende-mac Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Så du også på Fragglene som barn? (jfr. nicket) Jepp ) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Har vært der, men husker ikkehvordan prisene var i forhold til Norge. Uansett, jeg anbefaler det som feriemål!!! Besøk det gjerne i slutten av juli og få med deg olavøku.Færøyske nasjonaldagen (Olsok) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.