Gå til innhold

FU: Hvem har skrevet flest innlegg her?

Anbefalte innlegg

Gjest bikku
Skrevet

Sannsynligvis er jeg i godt selskap med mange når jeg syns at jeg tilbringer for mye tid her inne. Jeg søkte og fant at jeg har skrevet drøye 1500 innlegg/svar, og det er hele 10% av NHD's drøye 15.000, og han har betalt for å være her!

Så kom igjen: Hvor mange innlegg har du skrevet, og hvem er den ukronede DOL-dronningen eller kongen hva angår antall innlegg? Jeg skriver "dronningen" først med vilje, for jeg har en anelse om at det er jentene som skriver mest her inne ;)

Skrevet

Jeg går deg en høy gang med 5743 innlegg hittil. Men alt har ikke kommet siste uka, heldigvis, det har gått over noen. Og dol er veldig greit når det er noe jeg lurer på, eller bare vil utsette andre, lite fristende gjøremål, som i dag.

I dag skulle jeg egentlig startet en storopprydning/sortering av etterlatenskaper i barndomshjemmet. (Skulle ha gjort det flere ganger.) Kunne nok trenge et forsiktig spark bak.

Og jeg skulle hatt oppskrift på tiramisu.

Jeg skulle hatt nettadressen til en norsk-engelsk ordbok som kan oversette faste uttrykk, de ordbøkene jeg har adresse til er ikke gode til det.

Jeg skulle hatt tips om god treningsmusikk som jeg kan laste ned og forklaring med teskje hvordan jeg gjør det.

Og så slenger jeg inn et svar nå og da, hvis jeg blir provosert, er "skravlete", har lyst til å utsette andre ting, hvis jeg tror jeg har noe å bidra med etc.

candyqueen_83
Skrevet

Hmmm.. 5552 innlegg (5553 nå) med dette nicket. Trodde ikke det var så mange. Har jo hatt noen andre nick tidligere også..

Gjest Lett som en plett
Skrevet

Kan det være andre enn Lillemus?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

1,500 er da ikke mye.

Selv har jeg 7.712 på dette nicket og 2.707 på mitt forrige. Jeg sjekket Dothe som har 36.945 og Lillemus som har 46.074.

Skrevet

Jeg har skrevet nesten 6000 innlegg, siden 2000. Er en av dem som leser mest, og ikke alltid har mye vettugt å si ;) Nå har jeg vært her siden høsten 2006 da, så det er nok veldig mange innlegg som ikke er registrert...

Gjest bikku
Skrevet

1,500 er da ikke mye.

Selv har jeg 7.712 på dette nicket og 2.707 på mitt forrige. Jeg sjekket Dothe som har 36.945 og Lillemus som har 46.074.

Ser ut som om det er en klar tet, ja!

Nei, 1500 er kanskje ikke så mye, i hvert fall ikke i denne sammenhengen. Heldigvis logges det ikke hvor mange timer man har vært inne og lest når man egentlig burde ha gjort noe annet...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ser ut som om det er en klar tet, ja!

Nei, 1500 er kanskje ikke så mye, i hvert fall ikke i denne sammenhengen. Heldigvis logges det ikke hvor mange timer man har vært inne og lest når man egentlig burde ha gjort noe annet...

He he, det tror jeg vi skal være glade for ;)

Skrevet

Sist jeg tittet hadde jeg skrevet 29000 innlegg, men det er en stund siden. Du kan google nicket ditt og se hvor mange innlegg det er

Gjest Shira :o)
Skrevet

10 805 hadde jeg.

Lurer på hvor mange prosent av det tallet som er fornuftige innlegg fra meg ;o)

Skrevet

Ja, det er iallefall ikke meg! Jeg skriver nesten aldri. Måtte sjekke for å se om det var over 100, men det har passert 500 gitt. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har 9936 innlegg/svar, pluss drøyt 5800 på det forrige nicket mitt.

Gjest Kayia
Skrevet

Oi, nå ble jeg overrasket; Jeg har faktisk 1637 innlegg jeg gitt! Og så jeg som bare trodde jeg bare var innom dol i ny og ne... ;-)

Skrevet

Oi - 4562 innlegg, hvordan har det blitt så mange??

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fikk frem at jeg har skrevet ca 3100 innlegg. Da jeg søkte litt nærmere så stod det at første var i jan -07.

Da jeg søkte legesvar osv så jeg at jeg har vært her siden 2000.... og siden da hatt tre nick (nåværende nick er tredje).

Kan nok ikke påstå å ha vært så aktiv akkurat...

Skrevet

He he, det tror jeg vi skal være glade for ;)

Det er bare fordi Lillemus og jeg ikke bor med noen mann og kan derfor være her inne hele tiden når vi er alene og ungene har lagt seg. Hadde jeg hatt mann, hadde jeg knapt hatt behov for å være her. Jeg hadde antagelig vært ute av huset ganske mye mer enn jeg er nå eller vært opptatt med andre sysler.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bare fordi Lillemus og jeg ikke bor med noen mann og kan derfor være her inne hele tiden når vi er alene og ungene har lagt seg. Hadde jeg hatt mann, hadde jeg knapt hatt behov for å være her. Jeg hadde antagelig vært ute av huset ganske mye mer enn jeg er nå eller vært opptatt med andre sysler.

Det er godt mulig det er noen som har flere innlegg enn dere to. Jeg bare søkte på dere siden jeg husker at dere har vært aktive på dol så lenge jeg har vært her. Når man har vært på dol i mange år, er det naturlig å ha mange innlegg.

Poenget mitt var å vise bikku at hun ikke har mange innlegg, ikke noe annet.

Gjest mimi le clown
Skrevet

Unnskyldninger og atter unnskyldninger! Morsan rekker like mye som dere selv om hun har mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...