Gå til innhold

Treningsmusikk + intervall

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne bra treningsmusikk på nettet? Til styrke/kondisjon, musikk som gjør at jeg klarer å ta i litt ekstra. Trenger konkrete tips til sanger og forklaring med teskje på hvordan jeg får dem over på mp3-spilleren.

Har tenkt en del på å prøve intervalltrening. Har blitt foreslått 4x4, dvs gi alt i fire minutter, roligere i fire minutter, gjenta dette fire ganger. Jeg klarer ikke gi alt jeg har i fire minutter av gangen, hvordan gjør jeg det da? Ser for meg to løsninger, enten at jeg ikke tar i så mye som jeg har gjort når jeg har prøvd, eller at jeg tar kortere intervaller, tenker da to minutter av hver, fire ganger. Hva er lurest? Eller kanskje jeg bør satse på noe helt annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330382-treningsmusikk-intervall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

matildes mor

Her er en side med mye god treningsmusikk

http://www.workoutmusic.com/catalog/index.html .

Der kan du høre på musikken før du laster den ned.

Gå inn

på MP3 Downloads. Her må du betale litt for å laste ned,men helt kurant. Når det gjelder intervall trening er det ingen ting i veien for at du kan korte ned intervallene som du foreslår.

Persille1365381127

Du kan korte ned intervallene, men jeg ville ikke tatt mindre enn tre minutter.

Og så er det bare tull å si at du ikke klarer å gi alt du har i tre minutter :) Du gir alt du har til det er tomt. Er det mindre enn tre minutter er det sånn det er, når du minutt-grensen først er det bare bra! Husk at "alt du har" faktisk er alt du har, og ikke noe mer enn det :)

Og, du må tåle å presse deg selv litt - tenk at du SKAL klare tre minutter. Klarer du det, så har du ikke presset hardt nok - da tar du i litt hardere neste gang.

Det er lov å hate det litt underveis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...