Gå til innhold

Støvsuger fra Nilfisk, evt. tips til andre?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Har lyst på ny støvsuger, og har hørt mye bra om Nilfisk. Men jeg føler egentlig at jeg ikke har lyst å bruke tusener på støvsuger. Kanskje 2500? Hvordan er de billigere variantene til Nilfisk?

Evt. andre merker som er gode? Trenger en som suger godt opp kort hundepels :o) Har ingen tepper å støvsuge om det har noe å si. Hehe

Skrevet

Jeg betalte 3000 for min supre Nilfisk Extreme. Men jeg har hørt mye bra om Miele også. Jeg kjøpte Nilfisk fordi jeg var så utrolig lei av billige drittstøvsugere som ikke gjorde jobben ordentlig. Husker at jeg tenkte at det var dyrt, men at jeg sikkert ikke kom til å ofre prisen en tanke ett år seinere, hvis støvsugeren var bra.. Og det stemte :-)

Hva jeg ikke forstår, er at folk er villige til å betale 20 000 for støvsugerne som selges av dørselgere. Kan ikke begripe at det er verdt pengene?!?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg betalte 3000 for min supre Nilfisk Extreme. Men jeg har hørt mye bra om Miele også. Jeg kjøpte Nilfisk fordi jeg var så utrolig lei av billige drittstøvsugere som ikke gjorde jobben ordentlig. Husker at jeg tenkte at det var dyrt, men at jeg sikkert ikke kom til å ofre prisen en tanke ett år seinere, hvis støvsugeren var bra.. Og det stemte :-)

Hva jeg ikke forstår, er at folk er villige til å betale 20 000 for støvsugerne som selges av dørselgere. Kan ikke begripe at det er verdt pengene?!?

Hvilket nummer er det på din? Ser det er forskjellige typer av extreme.

Lurer på om det ikke blir en Nilfisk nå som feriepengene har kommet. Vi skal jo ikke på ferie så må jo få brukt opp penga ;O)

candyqueen_83
Skrevet

Men det står mange steder at de er tunge, og klumpete å bære med seg?

Skrevet

Men det står mange steder at de er tunge, og klumpete å bære med seg?

Det er riktig at de er ganske tunge, det er eneste minuset syns jeg.. Du får titte på dem i butikken, løfte litt på den og se om du syns de er for tunge. Jeg bærer den ikke så mye rundt uansett da, den kommer jo bare trillende etter meg :-)

Min heter Nilfisk Extreme x150

candyqueen_83
Skrevet

Det er riktig at de er ganske tunge, det er eneste minuset syns jeg.. Du får titte på dem i butikken, løfte litt på den og se om du syns de er for tunge. Jeg bærer den ikke så mye rundt uansett da, den kommer jo bare trillende etter meg :-)

Min heter Nilfisk Extreme x150

Hmm.. Leste at Mieles var lettvektere. Bærer den jo ikke så mye jeg heller, har kun en etasje. Jeg får dra og titte på de to merkene tror jeg :o) Takk for svar.

Skrevet

Hmm.. Leste at Mieles var lettvektere. Bærer den jo ikke så mye jeg heller, har kun en etasje. Jeg får dra og titte på de to merkene tror jeg :o) Takk for svar.

Tror nok du får mye støvsuger for pengene enten du tar miele eller nilfisk, lykke til med å svi av feriepengene da ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Tror nok du får mye støvsuger for pengene enten du tar miele eller nilfisk, lykke til med å svi av feriepengene da ;-)

Hehe.. Får prøve å spare litt og vel :o)

Gjest Nilfisk her i huset
Skrevet

Jeg har en Nilfisk Power Allergy, kosta vel 2000 sånn ca for ikke lenge siden. Lysegrønn lekker sak. Elsker den! Lett å løfte med seg også, og gjør jobben så det koster etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...