morsan Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 To smågutter på 10 og 4 år gikk en tur på butikken. Tiåringen plukker med seg en eske tamponger og går til kassen for å betale. - Så flink du er som handler for mammaen din, da, sier dama i kassen. - Nei, det er ikke til mamma, svarer gutten. - Er det til storesøsteren din, da? spør damen videre. - Nei, jeg har ingen søster, jeg, svarer gutten. Nå var dama i kassen blitt skikkelig nysgjerrig, og fortsetter å spørre: - Men hvem er det som skal ha dette, da da? - De er til lillebroren min. Han er bare 4 år så han kan ikke kjøpe dem selv, svarer gutten. - Til lillebroren din?? Damen i kassen er svært overrasket. - Ja, du skjønner det, at på TV sier de at hvis du bruker en av disse, så kan du svømme og sykle, og lillebroren min kan ingen av delene! 0 Siter
laban Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Du må nok senke alderen på den eldste. Tiåringer er godt orientert om hygieniske artikler beregnet på begge kjønn :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.