Gjest Christine27 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Min sønn på åtte år begynner så lett å gråte hvis han ser noe trist på film. I går satt vi å så på " i am Sam", en trist og rørende film og vi strigråt begge to:) I julen så han en tegnefilm hvor onkel Donald fikk et juletre over seg og han fikk masse tårer i øynene. Er jo ikke noe gale i dette altså, bare lurer på om deres barn er slik? Ellers er han en tøffing, begynner sjelden å gråte om han slår seg i lek osv. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Nei, mitt barn var/er ikke slik. Synes du bare skal være glad for at han er følsom :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Vår mellomste, jente på 8, er også slik. Tårene spruter rett som det er når hun ser på film. 0 Siter
Gjest shwung Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Min sønn var slik og er fortsatt slik, nå nærmer han seg med stormskritt 18 Han prøver imidlertid å skjule det litt mer nå, men vi begynner som regel å le av hverandre og så sier han "jeg er håpløst lik deg jeg mamma". 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Sånn er mine unger også, OG mannen min men han er flinkere til å skjule det :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Min var sånn det året han var skolestarter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.