Gjest Christine27 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Min sønn på åtte år begynner så lett å gråte hvis han ser noe trist på film. I går satt vi å så på " i am Sam", en trist og rørende film og vi strigråt begge to:) I julen så han en tegnefilm hvor onkel Donald fikk et juletre over seg og han fikk masse tårer i øynene. Er jo ikke noe gale i dette altså, bare lurer på om deres barn er slik? Ellers er han en tøffing, begynner sjelden å gråte om han slår seg i lek osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, mitt barn var/er ikke slik. Synes du bare skal være glad for at han er følsom :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vår mellomste, jente på 8, er også slik. Tårene spruter rett som det er når hun ser på film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg var sånn. Og er sånn ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shwung Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Min sønn var slik og er fortsatt slik, nå nærmer han seg med stormskritt 18 Han prøver imidlertid å skjule det litt mer nå, men vi begynner som regel å le av hverandre og så sier han "jeg er håpløst lik deg jeg mamma". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sånn er mine unger også, OG mannen min men han er flinkere til å skjule det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Min var sånn det året han var skolestarter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.