laban Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/14/nyheter/innenriks/ulykke/6718978/ Den kan ikke åpnes innenfra, og den har en SOS-knapp? Biler og deres egenskaper er ikke er min sterkeste side, så jeg lurer på ordentlig. 0 Siter
Gjest Tyona Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Den der funderte jeg på i hele går, håper noen her kan komme med en god forklaring. 0 Siter
Gjest Myerartgitt Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Audi A8 har i hvert fall SOS knapp som tilleggsutstyr, men at man ikke kan låse seg ut av bilen har jeg aldri hørt om. Folk finner på mye rart! 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg om min ekstremt bilinteresserte mann diskuterte dette i går, og han mener bestemt at det rett og slett ikke er lov å lage biler som det ikke er mulig å åpne innenfra, så dette trodde han overhodet ikke var mulig... Jeg også mente det, enten har man er panikk-knapp inne i bilen som låser opp alle dører, eller man åpner rett og slett bare døren, og sentrallåsen åpner seg automatisk. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Audi A8 har i hvert fall SOS knapp som tilleggsutstyr, men at man ikke kan låse seg ut av bilen har jeg aldri hørt om. Folk finner på mye rart! Ja, SOS-knapp finnes på fler og fler biler, men at det ikke er mulig å låse den opp innenfra uten nøkler, stiller jeg meg tvilende til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.