Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17787712&sid=xz1abcWGVqY445125&pos=null&tot=null :-) Så Ellen Degeneres hadde på seg noe slikt i et av programene sine, men jeg trodde det bare var kødd. Selv har jeg aldri hatt problemer med å bruke et vanlig pledd :-) 0 Siter
Speak Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Kanskje du er spesielt flink:-) Utrolig hva folk får seg til å kjøpe.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det var vel ikke det lekreste jeg har sett ) 0 Siter
løvinne71 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hva er så galt med dette?? Jeg som er litt frossen av meg syntes dette var en genial sak å kunne ha på seg i sofakroken, eller når man sitter ute og det blir kjølig en sommerkveld! Riktignok ville jeg nok ikke brukt dette som et plagg å gå rundt med. Men utifra bruksområdet det er tiltenkt, så ville jeg gjerne hatt en sånn! Prisen var heller ikke ille, - det koster jo fort det samme for et vanlig pledd. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det var vel ikke det lekreste jeg har sett ) Poenget er nok heller ikke å se lekker ut - men å holde seg varm... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Poenget er nok heller ikke å se lekker ut - men å holde seg varm... Det er sant. Men det gjør jeg med et vanlig pledd. Gidder ikke kle på meg noe som ser så ulekkert ut ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 For en lesehest som meg er dette er genialt oppfinnelse, jeg sliter mye med at jeg blir kalt på armene fordi jeg må holde de utenfor pleddet for å holde i boka:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hva er så galt med dette?? Jeg som er litt frossen av meg syntes dette var en genial sak å kunne ha på seg i sofakroken, eller når man sitter ute og det blir kjølig en sommerkveld! Riktignok ville jeg nok ikke brukt dette som et plagg å gå rundt med. Men utifra bruksområdet det er tiltenkt, så ville jeg gjerne hatt en sånn! Prisen var heller ikke ille, - det koster jo fort det samme for et vanlig pledd. Det er visst mange som kjøper det :-) Jeg forstår bruksområdet, det er bare det at for meg som liker å ha minst mulig ting, så er det like funksjonelt med en ekstra genser og et ullteppe. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det er sant. Men det gjør jeg med et vanlig pledd. Gidder ikke kle på meg noe som ser så ulekkert ut ) Man kan vel likegjerne ha på seg morgenkåpe isåfall. Jeg kunne kanskje funnet på å kjøpt den for å ha til sånn teater vet du, der den ene er hendene til den andre :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Om jeg skal "snuggle" i sofaen eller i hagen en kald kveld ville jeg absolutt foretrekke ull. 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ikke noe for meg, nei. Jeg klarer meg fint med det jeg har. Jeg har vanlige, tykke, gode ullpledd som er deilige å ha over seg når man kryper sammen i sofaen, og hvis jeg trenger noe for armene, bruker jeg en lang innejakke i ullstrikk. Er det "kaldt nok" bruker jeg gjerne begge deler:-) Innvendinger mot Snuggle for meg er: - ikke i ull - mer tungvindt å ta av og på seg enn pleddet/jakka - mer upraktisk å subbe rundt i huset iført Snuggle enn en ulljakke - unødvendig å kjøpe noe nytt når jeg allerede har de forannevnte ting som funker utmerket - er ikke like pent som pleddet når det er brettet sammen og lagt pent over armlenet på sofaen;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hva er så galt med dette?? Jeg som er litt frossen av meg syntes dette var en genial sak å kunne ha på seg i sofakroken, eller når man sitter ute og det blir kjølig en sommerkveld! Riktignok ville jeg nok ikke brukt dette som et plagg å gå rundt med. Men utifra bruksområdet det er tiltenkt, så ville jeg gjerne hatt en sånn! Prisen var heller ikke ille, - det koster jo fort det samme for et vanlig pledd. ''Prisen var heller ikke ille, - det koster jo fort det samme for et vanlig pledd.'' ;-) de pleddene vi har har kostet adskillig mer enn 199! :-) men så er de mye penere å ha fremme også. Synes 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ikke noe for meg, nei. Jeg klarer meg fint med det jeg har. Jeg har vanlige, tykke, gode ullpledd som er deilige å ha over seg når man kryper sammen i sofaen, og hvis jeg trenger noe for armene, bruker jeg en lang innejakke i ullstrikk. Er det "kaldt nok" bruker jeg gjerne begge deler:-) Innvendinger mot Snuggle for meg er: - ikke i ull - mer tungvindt å ta av og på seg enn pleddet/jakka - mer upraktisk å subbe rundt i huset iført Snuggle enn en ulljakke - unødvendig å kjøpe noe nytt når jeg allerede har de forannevnte ting som funker utmerket - er ikke like pent som pleddet når det er brettet sammen og lagt pent over armlenet på sofaen;-) Enig i alle punktene. (Hvis du ønsker snuggle i ull så kan du sikkert bare ta en kåpe bak-frem ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Enig i alle punktene. (Hvis du ønsker snuggle i ull så kan du sikkert bare ta en kåpe bak-frem ;-) he he... Fasongen minner meg litt om en kjempefrakk Donald har på seg i en gammel tegnefilm der han kommer i snøballkrig med guttene - frakken henger som en bjelle rundt onald. et apropos til annonsens "endelig i Norge" : Sparkjøp eller Nytt&Nyttig har tidligere ihvertfall hatt et slags kosepledd med noen strategisk plasserte glidelås, slik at man kan "zippe" den sammen og ikle seg pleddet som om det var en slags kaftan. Ikke så ulike Snuggle'en kanskje? :-) 0 Siter
BMS! Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Poenget er nok heller ikke å se lekker ut - men å holde seg varm... Det samme kan vel sies om alle klær da, og jeg gidder ikke gå rundt i en stygg ullgenser heller, selvom poenget er å holde meg varm, så kjøper jeg en pen og ikke en stygg, for å sid et sånn :-D 0 Siter
BMS! Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Overhodet ikke noe for meg. Må innrømme at jeg har ett slik ullteppesjal (stort ullteppe, med en splitt), som jeg bruker på terassen, men det ser ut som ullpledd. Den drakten av en Snuggle, skal man slippe å se meg i, da tar jeg heller på bobledress :-) 0 Siter
BMS! Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Overhodet ikke noe for meg. Må innrømme at jeg har ett slik ullteppesjal (stort ullteppe, med en splitt), som jeg bruker på terassen, men det ser ut som ullpledd. Den drakten av en Snuggle, skal man slippe å se meg i, da tar jeg heller på bobledress :-) Ett slikt sjal/pledd har jeg, men i sort og hvitt mønstrete, ser absolutt ikke så ille ut, og jeg bruker den ikke på tur, men kun på terassen/eller en kald kveld inne... http://www.rorostweed.no/sjerfsjal.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.