Gjest Angrer kjøp Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skrev her før helgen pga at kjøleskapet mitt var varmt. Hadde en fyr her i dag som kikket på den. Og vi må bytte den inn pga feilen ble for dyr å fikse. Men kan vi bytte i en annen modell og merke eller må vi ta samme skapet?. Det har vært mye rart med skapet siden vi kjøpte den i januar så jeg vil gjerne ha en annen modell denne gangen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Pleier ikke å være noe problem å bytte til et annet merke til samme pris, evt. betale mellomlegget selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hvis skapet først skal byttes inn vil jeg tro det ikke byr på problemer å få annet merke. Men det spørs vel kanskje litt på hvem som tar ansvaret for feilen. 0 Siter
Gjest Angrer kjøp Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Hvis skapet først skal byttes inn vil jeg tro det ikke byr på problemer å få annet merke. Men det spørs vel kanskje litt på hvem som tar ansvaret for feilen. Ikke vårt ansvar :-) Det sluttet bare å virke 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ikke vårt ansvar :-) Det sluttet bare å virke Jeg mente om ansvaret var forhandlers eller produsentens. 0 Siter
Gjest innbytte Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 I utgangspunktet skal man bytte til samme merke (fikk vi beskjed om) Men fordi de var tomme på lager for modellen vår, fikk vi velge hvilken som helst annen. Vi betalte bare mellomlegget. Hos oss gjaldt det en splitterny vaskemaskin som ikke fungerte som den skulle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.