Gjest jeg lekker Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Da har jeg fått legen til å sende meg til utredning for urinlekkasje. Har gått i mange år, og nå er jeg lei.. blir jo ikke bedre, heller tvert imot.. Så hva skjer på utredning.. De skal vel fylle på med masse drikke tenker jeg,, så måle opp det som kommer ut, men hva mere ????? Gruer meg litt.. Håper det kan la seg gjøre å få orden på dette problemet, fordi det er ganske så skjemmende og jeg merker at jeg blir mindre sosial.. Noen som har har hatt problem og som har tatt operasjon og blitt bedre ?? og som kan fortelle litt rundt dette med undersøkelsen osv.. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har vært til utredning flere ganger og har vel vært igjennom de fleste undersøkelsene som har med lekkasje å gjøre. Det første som jeg fikk gjort var at det ble satt et kateter inn i blæren og de fylte på med en viss mengde vann. Så fikk jeg utdelt en bleie og skulle gjøre en serie hopp og sprett. Etterpå ble bleien veid og utfra dette kunne man beregne hvor stor lekkasje jeg hadde. Før dette skulle jeg føre dagbok i en uke hvor jeg skrev opp inntak av væske, målte urin og veide våte bleier. Videre undersøkelser beror på type lekkasje og eventuelle funn. Jeg ble helt bra ved å gå ned i vekt, så jeg har sluppet operasjon. 0 Siter
Gjest TVT er bra Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har fått operasjon. Det gikk så greit. Til forundersøkeslen så fikk jeg fylt blæren med tre dl væske. så fikk jeg på meg et bind og beskjed om å hoste alt jeg orket. Så ble bindet veid etterpå. Jeg måtte også måle mengen urin i løpet av et døgn og veie bindene mine. Alt ble ført opp på et skjema av meg selv. Jeg fikk innvilget operasjon. Det foregår kun med lokalbedøvelse og var ikke vondt i det hele tatt. Sant og si så var jeg mest opptatt av når jeg kunne få en orgasme igjen etter inngrepet fordi samleie må man avstå fra i fire- fem uker. Jeg fant ut at en orgasme kan man få samme dag som inngrepet er utført. Ikke vondt og deilig og ikke lekke. Jeg hadde brukket ribben, bronkitt og lekkasje en stund før jeg ble operert. Da syns jeg synd på meg selv. Men etter opereasjonen (TVT) er jeg potte tett. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.