Gjest sjekk det Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Kan jeg bruke en vanlig dvd opptaker for å ta opp tv program med selv om jeg har dekoder fra canal digital? Noen sa at da kan jeg bare ta opp på den kanalen jeg ser på. Men da er jo vitsen borte for meg. Må jeg da kjøpe en dekoder med opptaker fra canal digital? 0 Siter
Gjest TvKop Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Du kan ta opp kun det du ser på. Før gikk det an å ta opp analogt, og se en annen kanal digitalt. (eller omvendt) Har du kabeltv, og bra signaler uten digital boks, fungerer det nok enda. Jeg kjøpte en dekoder med opptaker fra canal digital. Med den kan jeg ta opp 2 programmer samtidig. Men da får jeg ikke sett andre kanaler før ene opptaket er ferdig. Min er nok "gammel" nå, fant den ikke på canal digital sine sider. Angrer på jeg ikke kjøpte en som kunne ta inn HD-signaler. 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Vi har Canal Digital-boks med opptaksmulighet, men vi kan fortsatt skru over og se de analoge kanalene. Kanskje du kan det, og så kan du ta opp derfra? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Vi har Canal digital, og kan ta opp et program mens vi ser på et annet. Det er jo noe av poenget. -det kommer sikkert an på hva slags mottager du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.