Gå til innhold

canal digital og dvd opptaker

Anbefalte innlegg

Gjest sjekk det
Skrevet

Kan jeg bruke en vanlig dvd opptaker for å ta opp tv program med selv om jeg har dekoder fra canal digital? Noen sa at da kan jeg bare ta opp på den kanalen jeg ser på. Men da er jo vitsen borte for meg. Må jeg da kjøpe en dekoder med opptaker fra canal digital?

Gjest TvKop
Skrevet

Du kan ta opp kun det du ser på. Før gikk det an å ta opp analogt, og se en annen kanal digitalt. (eller omvendt)

Har du kabeltv, og bra signaler uten digital boks, fungerer det nok enda.

Jeg kjøpte en dekoder med opptaker fra canal digital. Med den kan jeg ta opp 2 programmer samtidig. Men da får jeg ikke sett andre kanaler før ene opptaket er ferdig.

Min er nok "gammel" nå, fant den ikke på canal digital sine sider.

Angrer på jeg ikke kjøpte en som kunne ta inn HD-signaler.

Skrevet

Vi har Canal Digital-boks med opptaksmulighet, men vi kan fortsatt skru over og se de analoge kanalene. Kanskje du kan det, og så kan du ta opp derfra?

Skrevet

Vi har Canal digital, og kan ta opp et program mens vi ser på et annet. Det er jo noe av poenget.

-det kommer sikkert an på hva slags mottager du har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...