Gå til innhold

Kjøpe Melatonin tabletter på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest Sove godt om natten :o)
Skrevet

Her er jo disse "sovetablettene" reseptbelagt. Men det bugner over på ebay.com med disse tablettene, er det lov å kjøpe dette inn til Norge?

Caloni Makaroni
Skrevet

Fra EØS-land er det lov. Fra USA eller andre land utenfor EØS er ulovlig, det blir beslaglagt i tollen.

Skrevet

Fra EØS-land er det lov. Fra USA eller andre land utenfor EØS er ulovlig, det blir beslaglagt i tollen.

Søren, så lett tilgjengelig på ebay, men de blir sendt fra usa :o( Vet du hvor jeg kan få kjøpt disse tablettene?

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Sove godt om natten :o)' timestamp='1245244496' post='4167175]

Søren, så lett tilgjengelig på ebay, men de blir sendt fra usa :o( Vet du hvor jeg kan få kjøpt disse tablettene?

www.ebay.co.uk ? :)

Men vær forsiktig - det er slettes ikke alle medikamenter som selges over nettet som faktisk inneholder det de skal. Om det er slik at du "må" kjøpe det over nett, så kjøp i alle fall ikke av privatpersoner. Se at ebay-selgeren har en nettside som ser seriøs ut.

Ingen garanti for noe som helst selvsagt, men det kan hjelpe litt.

Skrevet

www.ebay.co.uk ? :)

Men vær forsiktig - det er slettes ikke alle medikamenter som selges over nettet som faktisk inneholder det de skal. Om det er slik at du "må" kjøpe det over nett, så kjøp i alle fall ikke av privatpersoner. Se at ebay-selgeren har en nettside som ser seriøs ut.

Ingen garanti for noe som helst selvsagt, men det kan hjelpe litt.

Tusen takk, jeg skal undersøke nøye før jeg evt. kjøper noe :o)

Gjest Sove er godt
Skrevet

[quote name=Sove godt om natten :o)' timestamp='1245244496' post='4167175]

Du kan få disse på resept hos fastlege/lege. Ellers vet jeg at disse selges uten resept i Sverige på helsekostbutikker. Dumt at ikke det samme gjøres i Norge egentlig.

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan også kjøpe dem på steder som lillepille.no, men billig er det ikke. jeg har kjøpt melatonin i USA til en brøkdel av prisen.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg kjøper mine her http://h-by-m.com/index.php

Betaler 220 kroner som er inkludert porto for 90 stk. Har brukt flere bokser og er kjempefornøyd. Kommer rett hjem i postkassen med faktura. Kjapt og greit.

Gjest Hirishini
Skrevet

Hvorfor ikke bare be om en resept hos fastlegen din?

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvorfor ikke bare be om en resept hos fastlegen din?

Det eneste preparatet som er å få på resept er cirkadin som jo er det samme som melatonin, men man betaler 170 kroner for 21 tabletter. Tidligere fikk man 100 tabletter for samme pris, men det er det altså slutt på. Skal man bruke melatonin over tid, blir det altså dyrt. Jeg har resept liggende men den brukes bare i nødstilfelle. Og cirkadin er såkalt depottabletter,de frigjøres over tid og må taes etpar timer før sengetid. Dette synes jeg er tungvint. De andre tablettene tar jeg før tannpussen og da er jeg i søvn etter en halvtime.

• 6 måneder senere...
Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg kjøper mine her http://h-by-m.com/index.php

Betaler 220 kroner som er inkludert porto for 90 stk. Har brukt flere bokser og er kjempefornøyd. Kommer rett hjem i postkassen med faktura. Kjapt og greit.

Med et lønnlig håp om at du fortsatt frekventerer forumet, selv om tråden er gammel - har du bestilt fra h-by-m i det siste? Jeg får ingen respons derfra, hverken når jeg bestiller eller kontakter dem.

Onsdag1365380628
Skrevet

Med et lønnlig håp om at du fortsatt frekventerer forumet, selv om tråden er gammel - har du bestilt fra h-by-m i det siste? Jeg får ingen respons derfra, hverken når jeg bestiller eller kontakter dem.

Jeg har ikke bestilt derfra de siste gangene nei. Kanskje de har lagt ned virksomheten?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har ikke bestilt derfra de siste gangene nei. Kanskje de har lagt ned virksomheten?

Nei, jeg fikk svar for et par dager siden nå, de hadde stengt over jula, bare :) Hvor bestiller du fra nå?

Onsdag1365380628
Skrevet

Nei, jeg fikk svar for et par dager siden nå, de hadde stengt over jula, bare :) Hvor bestiller du fra nå?

Har bestilt noen fra ebay nylig og venter dem i posten i nærmeste fremtid. Utrolig billig. 240 tabletter for litt over hundre kroner, inkludertt frakt.

Ellers har jeg brukt et firma som heter vitasunn og der er også greit å bestille fra. De har litt forskjellige typer og styrker på melatonin.

Caloni Makaroni
Skrevet

Har bestilt noen fra ebay nylig og venter dem i posten i nærmeste fremtid. Utrolig billig. 240 tabletter for litt over hundre kroner, inkludertt frakt.

Ellers har jeg brukt et firma som heter vitasunn og der er også greit å bestille fra. De har litt forskjellige typer og styrker på melatonin.

Går du mest etter pris og noe som ser noenlunde fornuftig ut, eller undersøker du nøye om merket er anbefalt, om firmaet har dårlig rykte etc.?

Det er jo mye snakk om falske legemidler fra nettet og sånt, tenker jeg på.

Onsdag1365380628
Skrevet

Går du mest etter pris og noe som ser noenlunde fornuftig ut, eller undersøker du nøye om merket er anbefalt, om firmaet har dårlig rykte etc.?

Det er jo mye snakk om falske legemidler fra nettet og sånt, tenker jeg på.

Jeg kjøper det som ser fornuftig ut og hittil har det gådd greit. Jeg har brukt melatonin såpass lenge at jeg raskt hadde kjent om tablettene feks hadde inneholdt noe annet en melatonin.

Melatonin er billig å produsere og forsåvidt et naturlig stoff, så jeg tror ikke produsentene tar seg bryet med å jukse med innholdet. Det er nok verre med andre typer sovepiller.

Nei, jeg sover godt på pillene fra utlandet, og er ikke bekymret for verken innhold eller bivirkninger.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg kjøper det som ser fornuftig ut og hittil har det gådd greit. Jeg har brukt melatonin såpass lenge at jeg raskt hadde kjent om tablettene feks hadde inneholdt noe annet en melatonin.

Melatonin er billig å produsere og forsåvidt et naturlig stoff, så jeg tror ikke produsentene tar seg bryet med å jukse med innholdet. Det er nok verre med andre typer sovepiller.

Nei, jeg sover godt på pillene fra utlandet, og er ikke bekymret for verken innhold eller bivirkninger.

''Melatonin er billig å produsere og forsåvidt et naturlig stoff, så jeg tror ikke produsentene tar seg bryet med å jukse med innholdet. Det er nok verre med andre typer sovepiller. ''

Ja, det er jo et fornuftig argument. Om man finner valium til halv pris skal man kanskje være mer skeptisk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...