Gjest GA Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da er vi straks gjennom juni og avslutning-sommerfest-bursdagsselskap-planleggingsdag-korpstur-sommerkonsert-racet for i år. Bare bli ferdig med helga nå så... Vi greide oss stort sett igjennom uten alt for mange dobbel-bookinger i år, og måtte bare melde avbud til et par ting (og det var fordi jentungen fikk UVI) Neste uke er det rolig på jobben og ungene skal på fotballskole fra 9-13 hver dag...Puh. Så skal vi vel klare å lade opp til nesten tilsvarende race i desember. Ihvertfall hvis sommeren blir lang og varm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommer! Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi har gjennomført 3 bursdagsselskap, 2 skoleavslutninger og et turnstevne over 2 dager siden 9. juni. Puh. Men trivelig også, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi har gjennomført 3 bursdagsselskap, 2 skoleavslutninger og et turnstevne over 2 dager siden 9. juni. Puh. Men trivelig også, da! Vi avslutter det hele med at eldstemann blir 9 i dag. Jeg trodde jeg var kjempesmart som planla barn på denne tiden av året, men hadde helt glemt alt som følger med av avslutninger etc. Det er jo lite av slikt før man får barn. Forøvrig _er_ det glitrende med bursdagsfeiring nå når været er bra = utebursdag er en enorm avlastning :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hehe, kjenner meg igjen ja :-). Jeg har igjen i kveld, da har korpset konsert og så er det over! Ferdig med juni-racet og alt gikk bra! Juhu! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.