Gjest også anonym gravid Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Inspirert av tråden under her: hva synes dere om navnet Ingrid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID Ingrid er ett nydelig navn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ingrid er fint! Det ville junior ha hett om han hadde blitt jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Superfint navn, som jeg gjerne kunne kalt en eventuell datter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Liker det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes det er nydelig!!!! Det kom på andreplass begge gangene vi fikk jenter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nydelig. Jeg har Inga på førsteplass på lista når vi venter smått i hus i løpet av høsten. Men vurderer å velge Ingrid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vakkert... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID Enig!!! Og på papiret ser det også mye nydeligere ut!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hereIgo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tantenavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miimmamaana Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID Fins ikke sjelden uten den e'n iallfall. Var på korpstur en gang, så når det var to korps slått sammen, var det vel omkring en 8 Ingrider men sånt spørs jo hvor du bor i landet...midtnorge dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig. ) Klassisk og enkelt og pent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID Men Ingerid er ikke så fint som Ingrid. Ingerid blir tungt og gammeltantete. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg syns det er pent. Kunne godt ha brukt det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig. Jeg har Inga på førsteplass på lista når vi venter smått i hus i løpet av høsten. Men vurderer å velge Ingrid. Jeg ville heller valgt Ingrid enn Inga. Med mindre dere har samisk opphav, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nydelig navn, ennå mer sjeldent hvis du skriver INGERID Hvordan uttaler du Ingerid? På samme måte som Ingrid? Når jeg leser Ingerid, så uttaler jeg det "Ingeri", og det blir jo et annet navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg ville heller valgt Ingrid enn Inga. Med mindre dere har samisk opphav, da. Vi har samisk opphav, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vi har samisk opphav, ja Da er navnet helt riktig Ta vare på den tradisjonen! For meg blir det litt feil (selvsagt subjektivt) når noen som ikke har samisk opphav bruker det, fordi jeg forbinder navnet med samer. Jeg er oppvokst i Finnmark, men har bare norske aner selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ingrid er et fint navn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.