Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ''En gang i tida syntes jo enkeltte at det var kult å importere navn som Roger og Kent og Hary også.'' Her hvor jeg bor så er det en utrolig rar bruk av navn - spesielt på gutter, som jeg bare må riste på hodet av: Glenn, Tony, Kim Andre, Kent Inge, Odd Finn osv. En merkelig blanding av navn som bare lyder rett og slett umusikalsk :-( Jeg kjenner til en som heter Arne Bjørn. Fikk latterkrampe første gang jeg hørte navnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kjenner til en som heter Arne Bjørn. Fikk latterkrampe første gang jeg hørte navnet He...he....ja. det er litt umusikalsk, for å si det sånn:-) Her i bygda bor det en som heter Tore Harald:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 He...he....ja. det er litt umusikalsk, for å si det sånn:-) Her i bygda bor det en som heter Tore Harald:-) Og her bor en som heter Trygve Jan..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og her bor en som heter Trygve Jan..... Huff da....Det er ikke pent å le av /latterliggjøre andres navn. Men noen ganger et det umulig å la være. Jeg nevnte en gang her inne at moren mit het Klara. Men hun het til og med Klara Alvhilda, stakkar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kjenner til en som heter Arne Bjørn. Fikk latterkrampe første gang jeg hørte navnet Børt Are, da? Eller Augstein... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Huff da....Det er ikke pent å le av /latterliggjøre andres navn. Men noen ganger et det umulig å la være. Jeg nevnte en gang her inne at moren mit het Klara. Men hun het til og med Klara Alvhilda, stakkar... Klara Alvhilda er ikke stygt, men litt artig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245533482' post='4169006] Børt Are, da? Eller Augstein... ;-) Aldri hørt dem før 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Aldri hørt dem før Ikke rart. Jeg tenkte bare å slå ihjel ditt noe tafatte forslag til snålt navn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Klara Alvhilda er ikke stygt, men litt artig Huff....Hun lo jo av navnet sitt selv også da:-) Alvhilda brukte hun bare når hun var helt nødt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Huff....Hun lo jo av navnet sitt selv også da:-) Alvhilda brukte hun bare når hun var helt nødt:-) Jeg visste ikke om min beste venninnes andre fornavn, før vi laget visittkort til konfirmasjonen ;-) Det var så ille, at jeg lo så jeg grein, hvorpå hun sa; "ja.., det er jo en _grunn_ til at jeg har unngått å nevne det i 15 år, da" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534166' post='4169021] Jeg visste ikke om min beste venninnes andre fornavn, før vi laget visittkort til konfirmasjonen ;-) Det var så ille, at jeg lo så jeg grein, hvorpå hun sa; "ja.., det er jo en _grunn_ til at jeg har unngått å nevne det i 15 år, da" ;-) LOL:-) Det er faktisk dårlig gjort av foreldre å gi barna rare navn. Mora mi pleide å si at det ikke var hun som hadde så dårlig smak- i og med at det ikke var hun som hadde funnet på navnet sitt:-) Men tenk...faren min ønsket at jeg skulle hete Herdis:-(( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 LOL:-) Det er faktisk dårlig gjort av foreldre å gi barna rare navn. Mora mi pleide å si at det ikke var hun som hadde så dårlig smak- i og med at det ikke var hun som hadde funnet på navnet sitt:-) Men tenk...faren min ønsket at jeg skulle hete Herdis:-(( Bra at faren din ikke fikk viljen sin. Du passer bedre til å hete Colette ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534415' post='4169029] Bra at faren din ikke fikk viljen sin. Du passer bedre til å hete Colette ;-) Jeg heter jo ikke Colette - og heldigvis for det:-) Det virker kanskje litt vel overambisiøst, for å si det sånn:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245533785' post='4169016] Ikke rart. Jeg tenkte bare å slå ihjel ditt noe tafatte forslag til snålt navn ;-) Høh.... Så ungen din heter kanskje Arne Bjørn??? ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Høh.... Så ungen din heter kanskje Arne Bjørn??? ;-P No! ;-) Du kan alltids få vite det, men det blir ikke publisert her inne ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534960' post='4169047] No! ;-) Du kan alltids få vite det, men det blir ikke publisert her inne ;-) Hehe (så lenge han ikke heter Arne Bjørn, så skal jeg være fornøyd ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og John. Som uttales Jånn. Ikke (dz-ånn) Jeg så et navn på en rulletekst forleden, som var så spesielt at jeg undres om ikke mannen har valgt navnet selv i voksne alder for å være spesiell? Han het Cårejånni! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg så et navn på en rulletekst forleden, som var så spesielt at jeg undres om ikke mannen har valgt navnet selv i voksne alder for å være spesiell? Han het Cårejånni! Det vil jeg tro er av av gutta rundt Great Garlic Girls? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det vil jeg tro er av av gutta rundt Great Garlic Girls? Ja, det kan hende, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kjenner til en som heter Arne Bjørn. Fikk latterkrampe første gang jeg hørte navnet Hva med tvillingene som heter Arne Willy og Willy Arne? De vant tredjeplassen i konkurransen im Norges rarerste navn;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.