Gjest Lilje30 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Amanda Paprika er vel relativt sært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Mattheo synes jeg er rart! Kjenner bare en som heter det også, og jeg tror foreldrene hans har funnet det opp selv. Ellers vet jeg om en fyr som heter Korner. Han er voksen, da - men det er det absolutt merkeligste navnet jeg vet om! Også har vi jo de som kom på 1 og 2 plass i 9-timens "rareste navn - konkurranse" for en del år tilbake: Durdei Disenbroen og Ugur Eddie Dæglum.... (!) ''Mattheo synes jeg er rart! Kjenner bare en som heter det også, og jeg tror foreldrene hans har funnet det opp selv.'' Jeg vet også om en Mattheo. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 En unge i barnehagen til poden heter Sanne. Merkelig navn. Sanne har jeg hørt flere ganger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Mattheo synes jeg er rart! Kjenner bare en som heter det også, og jeg tror foreldrene hans har funnet det opp selv. Ellers vet jeg om en fyr som heter Korner. Han er voksen, da - men det er det absolutt merkeligste navnet jeg vet om! Også har vi jo de som kom på 1 og 2 plass i 9-timens "rareste navn - konkurranse" for en del år tilbake: Durdei Disenbroen og Ugur Eddie Dæglum.... (!) Matheo og Mathea er mer og mer vanlig. Førstnevnte er vanlig i Italia. Durdei *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 En unge i barnehagen til poden heter Sanne. Merkelig navn. Kanskje mer vanlig i Danmark? Har jo bl a hørt om den danske artisten Sanne Salomonsen. Vi har jo lenge tatt etter svenskee navnetrender, så hvorfor ikke også danske? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Amanda Paprika er vel relativt sært. Hehe, kjenner noen som kjenner 'a :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245615332' post='4169453] Matheo og Mathea er mer og mer vanlig. Førstnevnte er vanlig i Italia. Durdei *hehe* Mathea har jeg hørt før - flere gamle damer som het det der jeg vokste opp. Durdei er en klassiker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245615490' post='4169457] Hehe, kjenner noen som kjenner 'a :-) Hun var blitt storesøster stod det i lokalavisa, mer vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ett rart navn er jo greit nok, men når de setter det sammen med trippel fornavn og rare doble etternavn, da er det gøy å lese bursdagsspalten i avisa :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Ett rart navn er jo greit nok, men når de setter det sammen med trippel fornavn og rare doble etternavn, da er det gøy å lese bursdagsspalten i avisa :-) Rene underholdningen ;-) Lurer på hvor mange etternavn som blir vanlige å ha i neste generasjon *hihi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Mattheo synes jeg er rart! Kjenner bare en som heter det også, og jeg tror foreldrene hans har funnet det opp selv. Ellers vet jeg om en fyr som heter Korner. Han er voksen, da - men det er det absolutt merkeligste navnet jeg vet om! Også har vi jo de som kom på 1 og 2 plass i 9-timens "rareste navn - konkurranse" for en del år tilbake: Durdei Disenbroen og Ugur Eddie Dæglum.... (!) ''Også har vi jo de som kom på 1 og 2 plass i 9-timens "rareste navn - konkurranse" for en del år tilbake: Durdei Disenbroen og Ugur Eddie Dæglum.... (!)'' LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åh, nå kom jeg på det også: Jeg vet om ei jente som heter Lene Stohl. *humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Styrk og Lydolf er heftige navn, som begge finnes i mitt utvidede slektstre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Atika. For meg er det et hundenavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245611322' post='4169395] Ste-ve og Bri-an... herremin... Jeg kjenner en som er halvt dansk som heter Bri-an. Ke-vin syns jeg er rart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ja, navnet er nok mer vanlig på Island enn her. Jeg tror ikke jeg har hørt om noen andre som heter Hildur. Der jeg er fra (som ikke er så langt fra der du bor...) kjenner jeg til to Hildur'er. Den ene er kanskje død, når jeg tenker meg om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Urd (jente) Glitre (jente). Det er egentlig litt fint. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pip the Great Tit Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Venne-seg-til-argumentet kan jo benyttes på de fleste navn som folk nevner i ddenne tråden, da;-) Javisst. Men jeg synes likevel du er vel kategorisk når du sier at engelske navn med norsk uttale er kjemperart. Da måtte jeg le litt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Analius ville vel ikke vært førstevalget mitt om jeg fikk en gutt... Det er faktisk et navn! Riktignok et gammelt navn og neppe i bruk nå lengre (forhåpentligvis). ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pip the Great Tit Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Analius ville vel ikke vært førstevalget mitt om jeg fikk en gutt... Det er faktisk et navn! Riktignok et gammelt navn og neppe i bruk nå lengre (forhåpentligvis). ;o) Å huttetu! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.