Gjest mora2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hehe... Overrasker meg ikke at du ikke likte navnet Kornelius da; jeg synes nemlig det er veldig fint, og vi er nok nesten så ulike som det er mulig å bli Hehe, akkurat! ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er jo mange eksempler på foreldre blottet for evne til å oppfatte språklige klangfarger som ustraffet får velge dobbeltnavn til sine uskyldige små. I den klubben der er det mye rart som for så vidt hadde fungert helt fint hadde det bare fått stå alene ) Av navn som er snåle i seg selv, er jeg minst begeistret for de oppkonstruerte, klissete motenavnene noen får i dag, som Chrisander, Kiara o.l. Ellers leste mannen gjennom alle Snorresagaene da vi ventet eldstejenta, på jakt etter et dugandes norrønt navn. Det kom noen blomster ut av det også, flest på herresiden: Teit, Gissur og Svipdag havnet ikke øverst på listen, for å si det sånn ) "Møt Teit Hansen, folkens...!" Nei, definitivt ikke navnevalget sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.