kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 er vel mer kjent nå,etter hotel cæsar... Kanskje det? Jeg ser aldri på Hotel Cæsar, men jeg har truffet en "ekte" Storm da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Hva med Alfa? Kjenner en dame som heter det... ..Heter kanskje Krøll til etternavn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Nei, han heter Torn som i torn på en rose, liksom... To norske foreldre har han også... Huff... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yrjara Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kjenner en Yrjar. Synes det er litt sært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245526080' post='4168897] ..Heter kanskje Krøll til etternavn ;-) Eller hvis Alfa gifter seg med en Alf, kan de kalle seg Alf-Alfa, slik som han i Rakkerungene;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 er vel mer kjent nå,etter hotel cæsar... Jeg ser ikke på det, men det var jo en i julekalenderen om Månetoppen som het Storm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg vet av en Storm Gabriel... gabriel er jo flott da:) samt gabriella 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ehhh Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 gabriel er jo flott da:) samt gabriella Litt svulstig, synes jeg. Men mye bedre uten uvær, enn med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En gang vi var rundt i området her og delte ut flyers i postkassene, så jeg at det var ei som het Panda. Ganske søtt å hett Panda Bjørn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Chanettelin Og moren er ca 17 år gammel? *full av fordommer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnemonster Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og moren er ca 17 år gammel? *full av fordommer* Faktisk ikke... voksne folk.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Faktisk ikke... voksne folk.... Uff, det var noe av det verre jeg har hørt faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnemonster Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Uff, det var noe av det verre jeg har hørt faktisk. Som sagt: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hørte om et gammetl ektepar (sikkert døde for lengst nå) ssom het Emmerentse og Severin. Litt spesielt at begge het det. Kaspara synes jeg også er ganske spesielt, og det samme gjelder en del slike guttenavn-som-blir-jentenavn-ved-å-legge-til-en-vokal... Severin synes jeg faktisk er kult Farmora mi hadde Kaspara som fornavn nummer to av tre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Litt svulstig, synes jeg. Men mye bedre uten uvær, enn med! kan jo være greit med litt kontraster...en uværs engel;) storm gabriel er ikke verre enn morten hansen(tilfeldig valgt,bare for å ha et eks) for min del. skiftet navn som voksen selv(fornavn og etternavn),og mitt navn er nok også annerledes(ikke like religiøst,men har valgt noe jeg synes beskriver ulike deler av meg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Severin synes jeg faktisk er kult Farmora mi hadde Kaspara som fornavn nummer to av tre kaspara var jo ikke så verst:) høres vel litt utenlandsk ut,men det gjør da ikke noe:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Storm. Det er spesielt, men jeg syns det er fint! Trodde at Storm er et navn i medvind? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ørn er litt stilig ... men veldig spesielt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest men det er nå meg da Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Norgils 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Trodde at Storm er et navn i medvind? Absolutt! Akkurat som Noa/Noah 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.