Gå til innhold

Spesielle navn til barn

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

er vel mer kjent nå,etter hotel cæsar...

Kanskje det? Jeg ser aldri på Hotel Cæsar, men jeg har truffet en "ekte" Storm da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

36

• morsan

29

• Colette

27

• Helmi

7

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1245526080' post='4168897]

..Heter kanskje Krøll til etternavn ;-)

Eller hvis Alfa gifter seg med en Alf, kan de kalle seg Alf-Alfa, slik som han i Rakkerungene;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel mer kjent nå,etter hotel cæsar...

Jeg ser ikke på det, men det var jo en i julekalenderen om Månetoppen som het Storm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aimabel

En gang vi var rundt i området her og delte ut flyers i postkassene, så jeg at det var ei som het Panda. Ganske søtt å hett Panda Bjørn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hørte om et gammetl ektepar (sikkert døde for lengst nå) ssom het Emmerentse og Severin. Litt spesielt at begge het det.

Kaspara synes jeg også er ganske spesielt, og det samme gjelder en del slike guttenavn-som-blir-jentenavn-ved-å-legge-til-en-vokal...

Severin synes jeg faktisk er kult :)

Farmora mi hadde Kaspara som fornavn nummer to av tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wtfcwia

Litt svulstig, synes jeg. Men mye bedre uten uvær, enn med!

kan jo være greit med litt kontraster...en uværs engel;) storm gabriel er ikke verre enn morten hansen(tilfeldig valgt,bare for å ha et eks) for min del.

skiftet navn som voksen selv(fornavn og etternavn),og mitt navn er nok også annerledes(ikke like religiøst,men har valgt noe jeg synes beskriver ulike deler av meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wtfcwia

Severin synes jeg faktisk er kult :)

Farmora mi hadde Kaspara som fornavn nummer to av tre :)

kaspara var jo ikke så verst:) høres vel litt utenlandsk ut,men det gjør da ikke noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...