Gå til innhold

Spesielle navn til barn

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Trodde at Storm er et navn i medvind?

Er det? Jeg følger ikke med på navnestatistikken. Jeg liker navnet Storm jeg da, men har så langt bare møtt en person med det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

36

• morsan

29

• Colette

27

• Helmi

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel

Mitt lille barnebarn heter Noah:-) Og jeg synes det er kjempefint:-)

Ja, jeg er enig! det er kjempesøtt navn. Synd det er blirr så populært. Hvis ikke _alle_ andre het det så hadde nok vår lille gutt hett markus :-) Synes det er så kjedelig at alle skal ha samme navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pip the Great Tit

Mitt eget navn er nok et av de særeste jeg vet om, men jeg kan natuligvis ikke si hva det er. Ellers har jeg litt problemer med navn som er satt sammen av to andre, som Chrisander. Da forventer jeg sånn halveis at broren hans skal hete Alekstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majs mamma

Har to ganger siste par mnd hørt navnet Weolinde. Dessuten har jeg hørt Rita Peggy og Glenn Kent og Harry Arthur. Min bestemor var forøvrig beæret med ikke mindre enn 4 fornavn. To av dem va Rasmine og Abeline!! Ikke store sjansene for å oppkalle min datter etter henne, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig! det er kjempesøtt navn. Synd det er blirr så populært. Hvis ikke _alle_ andre het det så hadde nok vår lille gutt hett markus :-) Synes det er så kjedelig at alle skal ha samme navn.

Ja, det er klart at det kan bli kjedelig.-) Jeg husker da min sønn ble født, så var jeg og barnefaren fast bestemt på å kalle han et da ukjent/uvanlig navn. Alle reagerte, og spesielt besteforeldrene. "Skal dere kalle han DET?" med en bekymret rynke i pannen....Det gikk ikke så lang tid før jeg møtte en venninne som hadde fått en sønn like etter meg. Og da jeg spurte hva han skulle hete, så var det akkurat det samme navnet som vi hadde gitt vår sønn:-) Husker at jeg ble veldig overrasket!

Etter hvert ble det guttenavnet et av de aller mest populære gjennom mange år, og jeg er stolt av at jeg var en av de første som valgte det:-) Du kan gjerne gjette hvilket navn det er, hvis du har lyst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er klart at det kan bli kjedelig.-) Jeg husker da min sønn ble født, så var jeg og barnefaren fast bestemt på å kalle han et da ukjent/uvanlig navn. Alle reagerte, og spesielt besteforeldrene. "Skal dere kalle han DET?" med en bekymret rynke i pannen....Det gikk ikke så lang tid før jeg møtte en venninne som hadde fått en sønn like etter meg. Og da jeg spurte hva han skulle hete, så var det akkurat det samme navnet som vi hadde gitt vår sønn:-) Husker at jeg ble veldig overrasket!

Etter hvert ble det guttenavnet et av de aller mest populære gjennom mange år, og jeg er stolt av at jeg var en av de første som valgte det:-) Du kan gjerne gjette hvilket navn det er, hvis du har lyst :-)

Jonas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian?

Nei. Det er et navn som etter hvert ble så vanlig, så vanlig....Et av de mest poulære guttenavnene gjennom mange år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er et navn som etter hvert ble så vanlig, så vanlig....Et av de mest poulære guttenavnene gjennom mange år:-)

Lukas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukas?

Nei. Mye vanligere en som så. Og dere må nok lenger tilbake i tid- for å skjønne at dette navnet var uvanlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Mye vanligere en som så. Og dere må nok lenger tilbake i tid- for å skjønne at dette navnet var uvanlig:-)

Thomas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

kaspara var jo ikke så verst:) høres vel litt utenlandsk ut,men det gjør da ikke noe:)

Farmora mi likte ikke navnet særlig godt ;)

Det snodige er at alle hennes tre fornavn var rare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er 18856 som har det navnet som eneste fornavn.

Hmmm, ingen med det antallet på årets liste.

Rune, Andreas, Trond og Martin er nærmest på lista jeg ser på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...