kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Trodde at Storm er et navn i medvind? Er det? Jeg følger ikke med på navnestatistikken. Jeg liker navnet Storm jeg da, men har så langt bare møtt en person med det navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Absolutt! Akkurat som Noa/Noah Mitt lille barnebarn heter Noah:-) Og jeg synes det er kjempefint:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Mitt lille barnebarn heter Noah:-) Og jeg synes det er kjempefint:-) Ja, jeg er enig! det er kjempesøtt navn. Synd det er blirr så populært. Hvis ikke _alle_ andre het det så hadde nok vår lille gutt hett markus :-) Synes det er så kjedelig at alle skal ha samme navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pip the Great Tit Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Mitt eget navn er nok et av de særeste jeg vet om, men jeg kan natuligvis ikke si hva det er. Ellers har jeg litt problemer med navn som er satt sammen av to andre, som Chrisander. Da forventer jeg sånn halveis at broren hans skal hete Alekstoffer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majs mamma Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har to ganger siste par mnd hørt navnet Weolinde. Dessuten har jeg hørt Rita Peggy og Glenn Kent og Harry Arthur. Min bestemor var forøvrig beæret med ikke mindre enn 4 fornavn. To av dem va Rasmine og Abeline!! Ikke store sjansene for å oppkalle min datter etter henne, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, jeg er enig! det er kjempesøtt navn. Synd det er blirr så populært. Hvis ikke _alle_ andre het det så hadde nok vår lille gutt hett markus :-) Synes det er så kjedelig at alle skal ha samme navn. Ja, det er klart at det kan bli kjedelig.-) Jeg husker da min sønn ble født, så var jeg og barnefaren fast bestemt på å kalle han et da ukjent/uvanlig navn. Alle reagerte, og spesielt besteforeldrene. "Skal dere kalle han DET?" med en bekymret rynke i pannen....Det gikk ikke så lang tid før jeg møtte en venninne som hadde fått en sønn like etter meg. Og da jeg spurte hva han skulle hete, så var det akkurat det samme navnet som vi hadde gitt vår sønn:-) Husker at jeg ble veldig overrasket! Etter hvert ble det guttenavnet et av de aller mest populære gjennom mange år, og jeg er stolt av at jeg var en av de første som valgte det:-) Du kan gjerne gjette hvilket navn det er, hvis du har lyst :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, det er klart at det kan bli kjedelig.-) Jeg husker da min sønn ble født, så var jeg og barnefaren fast bestemt på å kalle han et da ukjent/uvanlig navn. Alle reagerte, og spesielt besteforeldrene. "Skal dere kalle han DET?" med en bekymret rynke i pannen....Det gikk ikke så lang tid før jeg møtte en venninne som hadde fått en sønn like etter meg. Og da jeg spurte hva han skulle hete, så var det akkurat det samme navnet som vi hadde gitt vår sønn:-) Husker at jeg ble veldig overrasket! Etter hvert ble det guttenavnet et av de aller mest populære gjennom mange år, og jeg er stolt av at jeg var en av de første som valgte det:-) Du kan gjerne gjette hvilket navn det er, hvis du har lyst :-) Jonas? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245531685' post='4168972] Jonas? Nei.....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, det er klart at det kan bli kjedelig.-) Jeg husker da min sønn ble født, så var jeg og barnefaren fast bestemt på å kalle han et da ukjent/uvanlig navn. Alle reagerte, og spesielt besteforeldrene. "Skal dere kalle han DET?" med en bekymret rynke i pannen....Det gikk ikke så lang tid før jeg møtte en venninne som hadde fått en sønn like etter meg. Og da jeg spurte hva han skulle hete, så var det akkurat det samme navnet som vi hadde gitt vår sønn:-) Husker at jeg ble veldig overrasket! Etter hvert ble det guttenavnet et av de aller mest populære gjennom mange år, og jeg er stolt av at jeg var en av de første som valgte det:-) Du kan gjerne gjette hvilket navn det er, hvis du har lyst :-) Sebastian? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sebastian? Nei. Det er et navn som etter hvert ble så vanlig, så vanlig....Et av de mest poulære guttenavnene gjennom mange år:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Nei.....:-) Mathias? Eller, det står sikkert på lista her: http://www.ssb.no/navn/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nei. Det er et navn som etter hvert ble så vanlig, så vanlig....Et av de mest poulære guttenavnene gjennom mange år:-) Lukas? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245532247' post='4168976] Mathias? Eller, det står sikkert på lista her: http://www.ssb.no/navn/ Ja, det er 18856 som har det navnet som eneste fornavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Lukas? Nei. Mye vanligere en som så. Og dere må nok lenger tilbake i tid- for å skjønne at dette navnet var uvanlig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nei. Mye vanligere en som så. Og dere må nok lenger tilbake i tid- for å skjønne at dette navnet var uvanlig:-) Thomas? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 kaspara var jo ikke så verst:) høres vel litt utenlandsk ut,men det gjør da ikke noe:) Farmora mi likte ikke navnet særlig godt Det snodige er at alle hennes tre fornavn var rare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Thomas? Gratulerer :-))) Det var det riktige navnet, ja :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Farmora mi het Hildur Kaspara Ingvarda ;-) (men hun var verdens skjønneste ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, det er 18856 som har det navnet som eneste fornavn. Hmmm, ingen med det antallet på årets liste. Rune, Andreas, Trond og Martin er nærmest på lista jeg ser på nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Farmora mi het Hildur Kaspara Ingvarda ;-) (men hun var verdens skjønneste ) Solid navn! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.