Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534345' post='4169025] Oi! Nesten så jeg lurer på hva du heter ;-) Bra du er fornøyd, i alle fall :-) Mer fornøyd enn med Herdis, i hvert fall:-) Jeg har et enkelt navn på 4 bokstaver, som begynner på T :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534345' post='4169025] Oi! Nesten så jeg lurer på hva du heter ;-) Bra du er fornøyd, i alle fall :-) javisst er jeg fornøyd(navneskiftet bl eplanlagt fra jeg var 13,men foreldrene mine ville jo ikke godkjenne det) fornavnet er vel mer vanlig,men etternavnet er jegh alene om å ha her til lands;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 hildur kjenner jeg til,en i klassen min som het det. da trodde jeg hun var islandsk,men det var hun jo ikke... uvanlig navn her til lands,tenker jeg Ja, navnet er nok mer vanlig på Island enn her. Jeg tror ikke jeg har hørt om noen andre som heter Hildur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 hmm... ja det var vanlig når jeg ble født(sikkert noen år eldre enn meg du da;P) Men det er da et fint navn iallefall:) Ja, jeg er nok noen år eldre enn deg:-) Så det var ikke vanlig da jeg fant på navnet den gangen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 nå til dags kan man iallefall skifte navn når man er myndig(har selv skiftet ut både fornavn,mellomnavn og etternavn). trives mye bedre med mitt selvvalgte navn:) selv noen år etter... Nå ga du meg en ide til en ny tråd jeg faktisk har tenkt på å lage en stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå ga du meg en ide til en ny tråd jeg faktisk har tenkt på å lage en stund hva da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, navnet er nok mer vanlig på Island enn her. Jeg tror ikke jeg har hørt om noen andre som heter Hildur. Jeg hadde en nabo i blokka på Lambertseter i Oslo da jeg vokste opp - som het Hildur. Og hun var en gammel frøken med eget parfymeri :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Mer fornøyd enn med Herdis, i hvert fall:-) Jeg har et enkelt navn på 4 bokstaver, som begynner på T :-) Da er det sikkert pent :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245535012' post='4169048] Da er det sikkert pent :-) Et helt greit, enkelt, vanlig navn. Som ikke henger på alle, men på mange nok :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 hva da? Sjekk ny tråd på Åpent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg hadde en nabo i blokka på Lambertseter i Oslo da jeg vokste opp - som het Hildur. Og hun var en gammel frøken med eget parfymeri :-) Jøss, da har vi sikkert ganske ulike assosiasjoner til navnet Hildur. Farmora mi var ekte bondekjerring Hun ble foreldreløs tidlig og begynte i tjeneste hos min farfars familie. Han var odelsgutt på gården og romantikken blomstra Selv om de var fra ulike klasser ble forholdet godtatt siden farmor var et dugandes arbeidsjern 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jøss, da har vi sikkert ganske ulike assosiasjoner til navnet Hildur. Farmora mi var ekte bondekjerring Hun ble foreldreløs tidlig og begynte i tjeneste hos min farfars familie. Han var odelsgutt på gården og romantikken blomstra Selv om de var fra ulike klasser ble forholdet godtatt siden farmor var et dugandes arbeidsjern Ja, det er rart at ulike folk har det samme navnet, mange ganger. Denne gamle frøkena hadde oppsatt hår, briller og var fra Vestlandet. Og drev sitt parfymeri med stor glede. Hun var glad i barn, og tok gjerne i mot oss i butiikken sin. Det var der vi kjøpte julegaver til foreldre og søsken i flere år, husker jeg. Og da fikk vi være i butikken hennes hele dagen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, det er rart at ulike folk har det samme navnet, mange ganger. Denne gamle frøkena hadde oppsatt hår, briller og var fra Vestlandet. Og drev sitt parfymeri med stor glede. Hun var glad i barn, og tok gjerne i mot oss i butiikken sin. Det var der vi kjøpte julegaver til foreldre og søsken i flere år, husker jeg. Og da fikk vi være i butikken hennes hele dagen:-) Høres ut som ei kul dame Farmor var også vestlending (nordvestlandet). Kanskje var navnet mest vanlig der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Et helt greit, enkelt, vanlig navn. Som ikke henger på alle, men på mange nok :-) Og jeg tror vi to heter det samme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Høres ut som ei kul dame Farmor var også vestlending (nordvestlandet). Kanskje var navnet mest vanlig der? Nei, hun var ikke cool:-) Men vi likte henne, og syntes det var spennende å besøke butikken hennes. Vi besøkte henne dessuten i leiligheten i blokka også. Ja, det er mulig at dette er et vanlig navn på Vestlandet. Jeg vet ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og jeg tror vi to heter det samme Gjør vi? Et kort navn på 4 bokstaver som begynner på T? :-) Hvor den 3. bokstaven er v og ikke n?.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gjør vi? Et kort navn på 4 bokstaver som begynner på T? :-) Hvor den 3. bokstaven er v og ikke n?.-) Jepp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gjør vi? Et kort navn på 4 bokstaver som begynner på T? :-) Hvor den 3. bokstaven er v og ikke n?.-) tove??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jepp Er det mulig? Så artig :-))) Da kommer du selvfølgelig alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt. Slik er det bare :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 tove??? Ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.