candyqueen_83 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245609019' post='4169372] Jeg har ALLTID med badehåndklær som er godt vasket på forhånd. Det nytter ikke å tørke seg på nye sydenhåndklær. De suger ikke vann før de er kokvasket.... og loer gjør de også. Ta med hjemmefra. :-) Jeg syns ikke det er noe problem å tørke seg med nytt håndkle men ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nå har jeg fulgt rådene deres, og ingen håndklær er med i bagasjen:-) Har studert værmeldinga for den neste uka, og mener det skal holde med badeklær, ja:-)) Har også pakka og renske ut 3 ganger for hver av oss.. Snuppa vil jo ha med ALT av finkjoler, sko osv, så der var det litt å ta av... Har nå endt opp med 2 store kofferter og en stor sekk. Ingenting er helt fullt, så det er plass for innkjøp av ymse slag der nede. Tar med et par sandaler og et par Crocs til hver av oss. 10 par, det!! Skal bli deeeeilliiiig med sol og varme!! Vi har alltid hatt med egne håndklær som vi har brukt på stranden. Jeg synes det har vært kjekt. Men de tar kanskje litt plass i kofferten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Et annet tips er å ikke ha med fine nye hvite t-skjorter. Synes de blir ødelagt av solkremen og svette. De blir gule rundt halskanten og under armene, og jeg har ikke fått det rent. Så ta heller med noe som du kan kaste etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ''1 par sandaler, 1 par gode gåsko, 1 par slippers/crocks evt 1 par pensko. '' Hmm, hadde nok kuttet ned på antall par med sko jeg da. 4 par ganger 5 familiemedlemmer er 20 par sko! Nå har vel ikke barna med finsko og denslags, men jeg ser likevel for meg alle de skoene... Ungene trenger bare sandaler og evt crocks/slippers. Der er mor som trenger flere par sko 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ''Vi "bor" i badeklær hele dagen'' Hvilket er en god grunn for å ta med mer enn ett sett badeklær:-) Ikke tar det mye plass eller veier mye heller. Tja, vi har ikke hatt behovet for mer enn 1 sett, men selvsagt - det tar ikke mye plass om man vil ha med fler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.