Gjest snart på jobbintervju Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilken læreplan brukes i grunnskolen nå? Er det fortsatt L-97? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er "Kunnskapsløftet" som gjelder nå. Det har vært denne læreplanen i noen år allerede, så da kommer det vel noe nytt snart............:-(( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart på jobbintervju Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er "Kunnskapsløftet" som gjelder nå. Det har vært denne læreplanen i noen år allerede, så da kommer det vel noe nytt snart............:-(( Oki! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:) men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart på jobbintervju Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? Vært langt unna skolen i maaange år, derfor jeg spør! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vært langt unna skolen i maaange år, derfor jeg spør! Ok, var ikke meninga å være frekk. Bare overraska over at det er mulig å unngå å ha fått med seg LK06. Det har vært ganske mye omtale av denne i media, bl.a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:) men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet. ''Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:)'' Er klar over at vedkommende ikke sa at h*n var lærer. Likevel synes jeg det må ha vært vanskelig å unngå å få med seg den nye læreplanen - især hvis man jobber innenfor skolesystemet. ''men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet. '' Ja, det som slo meg var at vedkommende kanskje ikke hadde lest norske aviser på en del år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surasuraratata Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? Du er inne i det sure hjørnet igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du er inne i det sure hjørnet igjen? ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest !?!?!2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Oki! Tusen takk! *Hvisker* På dette forumet går det ikke ann å stille et enkelt spørsmål uten å få så hatten passer, med en mengde kritiske, bedrevitende spørsmål...:-) Ikke alle er slik, men gaaanske mange kverulanter her, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heeiiii Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 udir.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.