Gå til innhold

Noen lærere her?

Gjest snart på jobbintervju

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er "Kunnskapsløftet" som gjelder nå. Det har vært denne læreplanen i noen år allerede, så da kommer det vel noe nytt snart............:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "Kunnskapsløftet" som gjelder nå. Det har vært denne læreplanen i noen år allerede, så da kommer det vel noe nytt snart............:-((

Oki! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? ;)

Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:)

men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært de siste 3 åra hvis du er lærer og ikke veit hvilken læreplan som gjelder i skolen? ;)

Vært langt unna skolen i maaange år, derfor jeg spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Vært langt unna skolen i maaange år, derfor jeg spør!

Ok, var ikke meninga å være frekk. Bare overraska over at det er mulig å unngå å ha fått med seg LK06. Det har vært ganske mye omtale av denne i media, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:)

men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet.

''Trådstarter sa ikke at h*n var lærer. kanskje vedkommende er sosionom, barnevernspedagog, helsesøster, kontordame etc som også har en plass i skolen:)''

Er klar over at vedkommende ikke sa at h*n var lærer. Likevel synes jeg det må ha vært vanskelig å unngå å få med seg den nye læreplanen - især hvis man jobber innenfor skolesystemet.

''men hvis vedkommende ER lærer synes jeg det er bekymringsfullt ja, med mindre vedkommende akkurat har kommet tilbake fra et opphold fra en avsidesliggende atlanterhavsøy i tre år, hvor de tar to uker med båt å komme til fastlandet.

''

Ja, det som slo meg var at vedkommende kanskje ikke hadde lest norske aviser på en del år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surasuraratata

Du er inne i det sure hjørnet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest !?!?!2

Oki! Tusen takk!

*Hvisker* På dette forumet går det ikke ann å stille et enkelt spørsmål uten å få så hatten passer, med en mengde kritiske, bedrevitende spørsmål...:-) Ikke alle er slik, men gaaanske mange kverulanter her, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...