Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Hahaha, herregud, noe så stygt! Nei, den ville jeg ikke hatt.

Gjest prust
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til en gammel Donald-historie, der Donald og en Maharajah (tror jeg) blir puttet oppi en sånn sak - og de blir uuuuurtynne og skrantne etterpå :-DDD

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Brukes på helseinstitusjoner over hele verden

Anbefales av mange leger, bl.a. til utrensing av tungmetaller og giftstoffer.

1. Mot nakke- skulder- muskel- og leddsmerter, fibromyalgi m.m. Flere og flere leger anbefaler nå vår ir-sauna mot slike plager.

2. Er slankende, en halvtime i saunaen forbruker minst like mange kallorier som om du jogger like lang tid.

3. Reduserer høyt blodtrykk, gir lavere blodsukkerverdier og reduserte kolesterolverdier.

4. Renser kroppen for giftstoffer, tungmetaller, sprøytemidler m.m. En betingelse for god helse''

Jada, jeg tror på alt dette her selvsagt:-)

Skrevet

''Brukes på helseinstitusjoner over hele verden

Anbefales av mange leger, bl.a. til utrensing av tungmetaller og giftstoffer.

1. Mot nakke- skulder- muskel- og leddsmerter, fibromyalgi m.m. Flere og flere leger anbefaler nå vår ir-sauna mot slike plager.

2. Er slankende, en halvtime i saunaen forbruker minst like mange kallorier som om du jogger like lang tid.

3. Reduserer høyt blodtrykk, gir lavere blodsukkerverdier og reduserte kolesterolverdier.

4. Renser kroppen for giftstoffer, tungmetaller, sprøytemidler m.m. En betingelse for god helse''

Jada, jeg tror på alt dette her selvsagt:-)

Hehe,... ja:-)

Skrevet

Ha ha! Er det ikke i Stomperud at man har sett obersten og majoren sitte i noen ala dette, bare at det er som små metallbokser?

Mener majoren der ble så tynn at han kom ut og ble forvekslet med nr 87, som jo hadde samme sparsomme sveis.

brilleslangen
Skrevet

Kjenner en som har noe tilsvarende. innkjøpt pga sykdom. Han bruker den mye, og er godt fornøyd. Tidligere hadde han den tom stående på stua. Men nå er badet utvidet så nå står den der:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei.

Men egentlig er det jo ganske smart - en badstu som tar så lite plass og ikke engang ødelegger hårsveisen! *S*

Skrevet

Hehehe, det minner meg om en James Bond-film der Bond oppsøker en helseinsitusjon under cover.. Da satt de i sånne telt.

Det ser jo helt urkomisk ut å sitte i en sånn. Tror ikke det blir noe kjøp på meg, gitt!

Skrevet

Jewg ville kun kjøpt den dersom venner hadde prøvd den og hadde gode helseresultat.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til en gammel Donald-historie, der Donald og en Maharajah (tror jeg) blir puttet oppi en sånn sak - og de blir uuuuurtynne og skrantne etterpå :-DDD

Donald tenkte jeg også på, han har jo vært på diverse "spa" gjennom tidene ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...