Gå til innhold

FU:Hvor skal dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal til Danmark,besøke bl.a legoland og løveparken :-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

5

• mariaflyfly

4

• morsan

3

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest majas mamma
Skrevet

Denne sommeren skal vi være hjemme. Skal en liten tredagers-tur til Tyskland i begynnelsen av juli, men eller er det terasseferie. Grunnen er at vi har bestilt oss 14 dager til Thailand i uke 7 og 8 neste år så vi sparer feriepengene til da for det blir dyrt. Men jeg gleder meg veldig til det.

Og så får vi 14 dager sammenhengende voksenferie uten barn nå i sommer, og da kan det være deilig å være hjemme og bare slappe av også.

Skrevet

Du har fått med deg at Lalandia badepark har åpnet vegg i vegg med Legoland også, jah? *vil dit en gang*

Legoland er veldig moro. Synd det er så langt unna---

Vi har ikke planen klar ennå. Den klarner sikkert mot helga :-)

Gjest prust
Skrevet

Vi skal til Vestlandet der mannen min kommer fra - og så skal vi ta en ekstra rundtur nordover til Romsdalen og ned igjen via Østlandet. Kanskje blir det et stopp på Hunderfossen :-)

Ellers blir det å nyte sommeren på Sørlandet!

Skrevet

Vi skal flytte inn i vårt nye rekkehus, endelig ble det vår tur til å få kjøpt noe. Heia finanskrisen ;)

Så noen ferie blir det ikke

Gjest Elextra
Skrevet

Vi skal leie hus sydover og vi skal ellers være mye ved sjøen her i Norge *S*

Gjest alegre
Skrevet

Denne sommeren skal vi være hjemme. Skal en liten tredagers-tur til Tyskland i begynnelsen av juli, men eller er det terasseferie. Grunnen er at vi har bestilt oss 14 dager til Thailand i uke 7 og 8 neste år så vi sparer feriepengene til da for det blir dyrt. Men jeg gleder meg veldig til det.

Og så får vi 14 dager sammenhengende voksenferie uten barn nå i sommer, og da kan det være deilig å være hjemme og bare slappe av også.

Synes det høres tomt og stusselig ut med 14 dager uten ungene. Ei helg, ja, men 14 lange dager hadde blitt for mye for meg...

Må legge til at jeg koser meg godt uten barn, men når en er oppi barneperioden så er det slik livet er, og kunne ikke tenkt meg å vært foruten. Heldigvis er vi (og ungene) forskjellige - så det som passer for meg passer ikke for deg...

Skrevet

Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover.

Frankfurt - Bangkok - Pukhet - Phi phi?

Skrevet

Synes det høres tomt og stusselig ut med 14 dager uten ungene. Ei helg, ja, men 14 lange dager hadde blitt for mye for meg...

Må legge til at jeg koser meg godt uten barn, men når en er oppi barneperioden så er det slik livet er, og kunne ikke tenkt meg å vært foruten. Heldigvis er vi (og ungene) forskjellige - så det som passer for meg passer ikke for deg...

Nå er det ikke alle som er så heldige å ha barna sine hos seg hver eneste dag. Skulle gitt mye for å hatt det jeg, men slik er ikke mitt (og mange andres) liv blitt. Så da må jeg nesten se positivt på det, hvis ikke får jeg utrolig mange triste dager og det hjelper ingen.

Ser ikke frem til at jr. skal på ferie med pappan sin i 2 uker, men for deres skyld og min egen så må jeg fokusere på at det blir deilig å bare ha seg selv å tenke på, og at de har det fint på tur. Men da velger jeg å jobbe, og heller bruke alle mine feriedager når jr er hos meg.

Skrevet

Spania i litt over 2 uker :)

Da slår vi dere med nesten en uke. :) Vi reiser til Marbella på lørdag og skal være i 3 deilige uker.

Ihaaa!

Skrevet

Nå er det ikke alle som er så heldige å ha barna sine hos seg hver eneste dag. Skulle gitt mye for å hatt det jeg, men slik er ikke mitt (og mange andres) liv blitt. Så da må jeg nesten se positivt på det, hvis ikke får jeg utrolig mange triste dager og det hjelper ingen.

Ser ikke frem til at jr. skal på ferie med pappan sin i 2 uker, men for deres skyld og min egen så må jeg fokusere på at det blir deilig å bare ha seg selv å tenke på, og at de har det fint på tur. Men da velger jeg å jobbe, og heller bruke alle mine feriedager når jr er hos meg.

Jeg har akkurat begynt på den første av 3 uker uten barn og skal bare kose meg. :o) Savner selvfølgelig ungene, men pappan er kjemepflink til å sende sms og mms fra ferieturen deres så det går bra.

Selv bruker jeg fritiden (når jeg ikke er på jobb) til å trene, jogge/gå i marka og sykle masse!

Gjest konsalik
Skrevet

Jeg skal "stikke hodet i sanden" og ligge der i hele sommer. Håper på fint vær :)

Gjest majas mamma
Skrevet

Selvfølgelig er det litt tomt og rart uten barn også, men det er deilig å kunne vie seg litt til hverandre også. Og det har vært en tøff vinter for oss begge med sykdom i familien, eksamener, og 120% stilling for meg. Så de to ukene uten barn skal jeg nyte med god samvittighet. Og så hjelper det jo bra at jeg vet at datteren min gleder vilt til de to ukene for hun skal være med sin besteveninne og deres familie til deres leiligheten deres i Spania. Hadde hun ikke hatt lyst til å dra hadde hun blitt hjemme uten at jeg hadde tenkt noe mer over det.

Skrevet

Cornwall.

Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen.

Gjest togli
Skrevet

Da slår vi dere med nesten en uke. :) Vi reiser til Marbella på lørdag og skal være i 3 deilige uker.

Ihaaa!

Hærlig :))

Vi blir borte i 17 dager, eller dvs. vi blir i Spania i 17 dager, men på ferie i Oslo en dag før og tre dager etter Spania - så blir tre uker på oss også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...