Gå til innhold

FU:Hvor skal dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Cornwall.

Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen.

''Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen''

Det var da veldig så optimistiske vi var med tanke på været på andre sida av Nordsjøen, da? Men du er kanskje klok av skade? :P

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

5

• mariaflyfly

4

• morsan

3

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

Vi skal til Langedrag, og i bjørneparken. Så blir det festival så klart! Og til slutt en tur til tyrkia.

:0)

Gjest togli
Skrevet

Vi skal til Langedrag, og i bjørneparken. Så blir det festival så klart! Og til slutt en tur til tyrkia.

:0)

*fniser*

Den siste setninga så litt sånn derre huff-huff ut ;-P

Gjest mora2
Skrevet

*fniser*

Den siste setninga så litt sånn derre huff-huff ut ;-P

Hehe... Uff.. Gruer meg litt enda... Ser mer frem til festival for å si det slik! ;P

Gjest togli
Skrevet

Hehe... Uff.. Gruer meg litt enda... Ser mer frem til festival for å si det slik! ;P

Så sånn ut på innlegget ditt, ja ;)

Jeg garanterer (nesten) at du kommer til å være i hundre når du kommer hjem fra Tyrkiaturen :))

Skrevet

Skal begynne å grave et stort hull i jorda og se hvor jeg ender opp.

Gjest mora2
Skrevet

Så sånn ut på innlegget ditt, ja ;)

Jeg garanterer (nesten) at du kommer til å være i hundre når du kommer hjem fra Tyrkiaturen :))

Ja, det tviler jeg ikke på. Bare jeg kommer meg hjem da! ;S

Skrevet

Frankfurt - Bangkok - Pukhet - Phi phi?

Det var et bra forsøk, men du traff ikke riktig land engang.

Skrevet

Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover.

Trøndelag?

brilleslangen
Skrevet

en ukes rorbuferie.resten av sommeren holder vi oss hjemme

brilleslangen
Skrevet

Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover.

det er i østen vel?

Skrevet

Skal begynne å grave et stort hull i jorda og se hvor jeg ender opp.

Kina?

Skrevet

Øst-Timor!

Gjest togli
Skrevet

Ja, det tviler jeg ikke på. Bare jeg kommer meg hjem da! ;S

Det gjør du selvsagt, med mindre du kræsjer på vei til flyplassen ;)

(sorry for teit spøk, men prøver å få deg til å tenke realistisk ;-))

Gjest Oppgitt fruntimmer
Skrevet

Blir for det meste hytta.

Ordner ting seg så tar jeg med barna på en sydenferie, eller en spennende ferie av et eller annet slag

Gubben lar jeg bli hjemme, og kanskje, kanskje, kanskje...møter jeg en Antonio Banderas type på turen He he

Skrevet

på hytta til typen min i sverige.. resten av ferien vet jeg ikke.. forhåpentligvis håper jeg vi har fått kjøpt leilighet innen den tid, som vi kan pusle litt med :)

Skrevet

''Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen''

Det var da veldig så optimistiske vi var med tanke på været på andre sida av Nordsjøen, da? Men du er kanskje klok av skade? :P

Okei, da.

Jeg skal til Korsika for å videreføre bløtleggingen, denne gangen i rosévin og godt temperert Middelhav, istedet for kaldt, horisontalt regnvann og lunken ale.

(Jeg kjenner en fra Plymouth, han lo rått da han hørte hvor vi skulle...)

mariaflyfly
Skrevet

Okei, da.

Jeg skal til Korsika for å videreføre bløtleggingen, denne gangen i rosévin og godt temperert Middelhav, istedet for kaldt, horisontalt regnvann og lunken ale.

(Jeg kjenner en fra Plymouth, han lo rått da han hørte hvor vi skulle...)

*knegg*

Og duh, forresten. Registration - done!

Skrevet

*knegg*

Og duh, forresten. Registration - done!

:P

Hva heter du, da? Samme som ebay?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...