mariaflyfly Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Cornwall. Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen. ''Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen'' Det var da veldig så optimistiske vi var med tanke på været på andre sida av Nordsjøen, da? Men du er kanskje klok av skade? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Vi skal til Langedrag, og i bjørneparken. Så blir det festival så klart! Og til slutt en tur til tyrkia. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Vi skal til Langedrag, og i bjørneparken. Så blir det festival så klart! Og til slutt en tur til tyrkia. :0) *fniser* Den siste setninga så litt sånn derre huff-huff ut ;-P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 *fniser* Den siste setninga så litt sånn derre huff-huff ut ;-P Hehe... Uff.. Gruer meg litt enda... Ser mer frem til festival for å si det slik! ;P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hehe... Uff.. Gruer meg litt enda... Ser mer frem til festival for å si det slik! ;P Så sånn ut på innlegget ditt, ja Jeg garanterer (nesten) at du kommer til å være i hundre når du kommer hjem fra Tyrkiaturen ) 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Skal begynne å grave et stort hull i jorda og se hvor jeg ender opp. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Så sånn ut på innlegget ditt, ja Jeg garanterer (nesten) at du kommer til å være i hundre når du kommer hjem fra Tyrkiaturen ) Ja, det tviler jeg ikke på. Bare jeg kommer meg hjem da! ;S 0 Siter
nick Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Frankfurt - Bangkok - Pukhet - Phi phi? Det var et bra forsøk, men du traff ikke riktig land engang. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover. Trøndelag? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 en ukes rorbuferie.resten av sommeren holder vi oss hjemme 0 Siter
brilleslangen Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover. det er i østen vel? 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Skal begynne å grave et stort hull i jorda og se hvor jeg ender opp. Kina? 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Vi skal fly 2 timer syd-sydvest, deretter 11 timer sydøst, deretter 2 timer syd for å avslutte med 1:40 flyreise østover. Øst-Timor! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Ja, det tviler jeg ikke på. Bare jeg kommer meg hjem da! ;S Det gjør du selvsagt, med mindre du kræsjer på vei til flyplassen (sorry for teit spøk, men prøver å få deg til å tenke realistisk ;-)) 0 Siter
Gjest Oppgitt fruntimmer Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Blir for det meste hytta. Ordner ting seg så tar jeg med barna på en sydenferie, eller en spennende ferie av et eller annet slag Gubben lar jeg bli hjemme, og kanskje, kanskje, kanskje...møter jeg en Antonio Banderas type på turen He he 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 på hytta til typen min i sverige.. resten av ferien vet jeg ikke.. forhåpentligvis håper jeg vi har fått kjøpt leilighet innen den tid, som vi kan pusle litt med 0 Siter
annegunn Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 ''Og så skal jeg til Korsika i september, for å få tørket kropp og sjel igjen'' Det var da veldig så optimistiske vi var med tanke på været på andre sida av Nordsjøen, da? Men du er kanskje klok av skade? Okei, da. Jeg skal til Korsika for å videreføre bløtleggingen, denne gangen i rosévin og godt temperert Middelhav, istedet for kaldt, horisontalt regnvann og lunken ale. (Jeg kjenner en fra Plymouth, han lo rått da han hørte hvor vi skulle...) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Okei, da. Jeg skal til Korsika for å videreføre bløtleggingen, denne gangen i rosévin og godt temperert Middelhav, istedet for kaldt, horisontalt regnvann og lunken ale. (Jeg kjenner en fra Plymouth, han lo rått da han hørte hvor vi skulle...) *knegg* Og duh, forresten. Registration - done! 0 Siter
annegunn Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 *knegg* Og duh, forresten. Registration - done! Hva heter du, da? Samme som ebay? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.