Gjest hilsen en kløne Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hvordan kan jeg finne igjen et program som jeg sist lastet ned men ikke husker hva heter? Det er det programmet som Fotoknutsen bruker for å automatisk finne og "se" hvilke bildefiler som ligger på min pc. Jeg ønsker av ulike årsaker å slette det igjen, men finner det ikke når jeg leter undre Programmer eller Nedlastinger, og husker som sagt ikke navnet på programmet. 0 Siter
siameser Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Bruker du windows? Prøv dette: start, kontrollpanel, legge til/fjerne programmer. Bla gjennom lista som kommer opp, det er store sjanser for at det dukker opp der. Klikk på fjern og følg instruksene. 0 Siter
Gjest hilsen en kløne Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Bruker du windows? Prøv dette: start, kontrollpanel, legge til/fjerne programmer. Bla gjennom lista som kommer opp, det er store sjanser for at det dukker opp der. Klikk på fjern og følg instruksene. Det har jeg forsøkt allerede, men merkelig nok vises ikke programmet der. Ingen av programmene der er registrert på gårsdagen (da jeg lastet det ned). Hvordan kan jeg finne det da? Noen som vet hva programmet kan hete? (se beskrivelsen ovenfor) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.