Gå til innhold

HASTER noen som kan mye om data her?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en kløne
Skrevet

Hvordan kan jeg finne igjen et program som jeg sist lastet ned men ikke husker hva heter? Det er det programmet som Fotoknutsen bruker for å automatisk finne og "se" hvilke bildefiler som ligger på min pc.

Jeg ønsker av ulike årsaker å slette det igjen, men finner det ikke når jeg leter undre Programmer eller Nedlastinger, og husker som sagt ikke navnet på programmet.

Skrevet

Bruker du windows?

Prøv dette: start, kontrollpanel, legge til/fjerne programmer. Bla gjennom lista som kommer opp, det er store sjanser for at det dukker opp der. Klikk på fjern og følg instruksene. :)

Gjest hilsen en kløne
Skrevet

Bruker du windows?

Prøv dette: start, kontrollpanel, legge til/fjerne programmer. Bla gjennom lista som kommer opp, det er store sjanser for at det dukker opp der. Klikk på fjern og følg instruksene. :)

Det har jeg forsøkt allerede, men merkelig nok vises ikke programmet der. Ingen av programmene der er registrert på gårsdagen (da jeg lastet det ned).

Hvordan kan jeg finne det da? Noen som vet hva programmet kan hete? (se beskrivelsen ovenfor)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...