Speak Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Minn gutt blir 10 år i år, og tok 1000 meteren på svømming. Han går på livredning heter det vist. Men jeg har ikke tenkt på når han skal få gå på stranda alene. Jeg har sommertid på jobben, og hvis jeg er flink til å komme meg avgårde tidlig, kan jeg muligens være hjemme kl 1500. Da får vi dra på stranda da. Men jeg tror kanksje han vil få dra alene når han er 12 iallefall. Kanskje også 11. Men det blir vel sånn at man starter med at de får dra en stund før de voksne, så man får sett litt hvordan de takler det. Foreløpig er krabbefisking vel så morsomt som alt annet, så han er ikke mest i vannet. Tror forresten ellers at jeg har litt mer avslappet forhold til en del ting. I dag er det nesten sånn at man kan bli anmeldt til barnevernet for ting som var helt normalt for en generasjon siden. Iallefall hvis man setter det på spissen Ja, tidene forandrer seg:-) Men vi kjenner vel våre egne barn best, og må stole på våre egne avgjørelser. Snuppa klarer nok ikke å svømme 1000 meter enda, men er veldig trygg i vannet. (Over/under/hopper osv) Men jeg lar nok ikke henne dra alene enda. Føler meg ikke sikker på det. Vi får se hva sommeren bringer eller vente til neste år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.