Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min har i dag fått lov til å slippe mere smerter. Nå håper jeg han har det godt, for jeg har det helt forferdelig vont.

Måtte bare få det ut...

Skrevet

Det er alltid vondt å miste de man er glad i. Uansett om det er mennesker eller dyr.

Men du skal nå tenke på at du har tatt et valg som er til det beste for hunden din. Ingen fortjener å lide.

mil1365380270
Skrevet

Kondolerer! Han har det godt, BMS! Er du som har det vondt nå, men du skal trøste deg med at du har gjort det snilleste du kunne gjøre for han; du har satt dine behov til side for hans skyld.

Det vonde går over. Etter hvert erstattes sårheten med de gode minnene *klem*

Skrevet

Huff, så trist.....Og kondolerer så mye. Jeg vet hvordan du har det, og det er forferdelig vondt:-(

Skrevet

Kondolerer! Det er veldig trist å miste kjæledyret sitt, men gleden ved å ha dem overskygger heldigvis sorgen ved å miste dem.

Skrevet

Kondolerer.

Du gav hunden din den siste gaven du kunne gi han.

Klem

Gjest best wishes
Skrevet

Føler virkelig med deg. Det var vondt når bikkja måtte avlives, selv om hun var gammel og syk.

Skrevet

Tusen takk for gode ord, alle sammen.

Våknet for en time siden, og savner han enormt, det er så stille her...

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen takk for gode ord, alle sammen.

Våknet for en time siden, og savner han enormt, det er så stille her...

Føler veldig med deg BMS!, det er forferdelig vondt å miste et dyr man har vært så knyttet til.....

Sender varme tanker.

Gjest mora2
Skrevet

En tøff avgjørelse...Men sikkert riktig.

Det er forferdelig når dyrene faller fra. Det er da manser hvor mye plass de egentlig tar. Det blir ganske så tomt...

Sender deg mange gode klemmer.

Skrevet

En tøff avgjørelse...Men sikkert riktig.

Det er forferdelig når dyrene faller fra. Det er da manser hvor mye plass de egentlig tar. Det blir ganske så tomt...

Sender deg mange gode klemmer.

Tusen takk.

Ja, tiden var inne. Dyrlegen mente det, og jeg spurte fordi jeg egentlig viste svaret selv, og har vist det en god stund.

Det er helt forferdelig trist, men det er enda godt jeg har det som jeg har det nå, for det ville vært mye tristere for ham om han ikke skulle vært savnet. Hvordan eier ville jeg da vært....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...