Gå til innhold

ok å slå damer?

Anbefalte innlegg

Gjest einarsernr
Skrevet

Kunne du småbanka dama di om hu provoserte deg? Ikke slått hardt, men tatt henne hardt og holdt henne fast til hun roet seg, og holdt ikke det ristet henne litt? Noen ganger kan man bli rimerlig provosert som mann...Er det værre om mannen er 190 og 100 kilo, og dama er liten på 50-60 kilo? Eller er det mer ok hvis mannen er like liten som dama? Mer rettferdig da?

Gjest minnah
Skrevet

Om man føler man må bli fysisk er det fordi man har sluppet opp for fornuftig argumentasjon, mener nå jeg...

Skjønner at mn kan bli kraftog provosert og drit forbanna, men det er aldri OK å bli fysisk.

Gjest OlèDolè
Skrevet

Nei, kunne jeg aldri gjort. Om jeg synker så lavt trenger jeg seriøst hjelp til å formidle irritasjon/sinne på en bedre måte. Forbanna blir jeg, men da trener jeg for å få det ut.

Jizes, om det er ok å slå damer? Bare litt? Skjerp deg.

Gjest henriksen33
Skrevet

av og til...ja...men d har jeg ikke sagt høyt...

Skrevet

Du prøver å provosere? Glem det. Det er aldri greit å slå.

Gjest tsjing
Skrevet

Om man føler man må bli fysisk er det fordi man har sluppet opp for fornuftig argumentasjon, mener nå jeg...

Skjønner at mn kan bli kraftog provosert og drit forbanna, men det er aldri OK å bli fysisk.

..det er vanlig å si det der,....men de eneste gangene jeg har hatt nesten litt lyst til å klappe til noen er når de er for stupide til å faktisk skjønne argumentasjon. At de altså har låst seg så mye at de ikke skjønner normal logikk, og bare går i vranglås og tuter videre på sporet sitt som alle rund dem har skjønt at er helt på jordet.. :-D Så da er det ikke akkurat fordi de har 'vunnet noen diskusjon' akkurat.

Men nei, du som er ute og fisker..det er aldri ok å slå noen (med mindre det er for å forsvare seg mot angrep)

Gjest Elextra
Skrevet

..det er vanlig å si det der,....men de eneste gangene jeg har hatt nesten litt lyst til å klappe til noen er når de er for stupide til å faktisk skjønne argumentasjon. At de altså har låst seg så mye at de ikke skjønner normal logikk, og bare går i vranglås og tuter videre på sporet sitt som alle rund dem har skjønt at er helt på jordet.. :-D Så da er det ikke akkurat fordi de har 'vunnet noen diskusjon' akkurat.

Men nei, du som er ute og fisker..det er aldri ok å slå noen (med mindre det er for å forsvare seg mot angrep)

''men de eneste gangene jeg har hatt nesten litt lyst til å klappe til noen er når de er for stupide til å faktisk skjønne argumentasjon''

Kan overhodet ikke forstå at noen føler de må slå på det grunnlaget. Jeg har heller inntrykk av at noen føler trang til å slå når de er sluppet opp for argumenenter og/eller ikke vet hva de skal si.

Gjest Elextra
Skrevet

For det første er det aldri greit å slå, damer eller andre, for det andre får du neppe noen til å innrømme at de gjør det her.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

så små gutter - som må ty til sin fysiske overlegenhet for å berges i forhold- er ikke verdt å satse på.

Gjest togli
Skrevet

Jeg kunne iallefall ha småbanka mannen min dersom han provoserte meg. Jeg hadde nok ikke slått ham hardt, men holdt ham fast til han roa seg. Hvis han fortsatt ikke ville roe seg, så hadde jeg rista ham litt. Noen ganger blir jeg rimelig provosert av mannfolk! Mannen min er 95 kilo og jeg 57 kilo, så jeg synes virkelig dette virker helt greit!

Synes du?

Skrevet

Jeg kunne iallefall ha småbanka mannen min dersom han provoserte meg. Jeg hadde nok ikke slått ham hardt, men holdt ham fast til han roa seg. Hvis han fortsatt ikke ville roe seg, så hadde jeg rista ham litt. Noen ganger blir jeg rimelig provosert av mannfolk! Mannen min er 95 kilo og jeg 57 kilo, så jeg synes virkelig dette virker helt greit!

Synes du?

*Knegg* Eksen min var 34 cm høyere og nesten dobbelt så tung som meg. Synes jeg ser meg riste ham. ;o) Han hadde nok ikke merket noe som helst. *Hehe*

candyqueen_83
Skrevet

Synes du?

Det gjør jeg. Grisebanker han ikke, han er en del større enn meg så det klarer jeg ikke. Men jeg kan dunke hånda mi i armen hans f.eks (litt hardt) :o) Innimellom føler jeg bare at jeg må. Men det er veldig sjelden da.

Han gjør forøvrig aldri noe fysisk mot meg når han blir sint.

Gjest togli
Skrevet

*Knegg* Eksen min var 34 cm høyere og nesten dobbelt så tung som meg. Synes jeg ser meg riste ham. ;o) Han hadde nok ikke merket noe som helst. *Hehe*

Samme her ;) Bortsett fra at jeg "bare" er 8 cm lavere enn mannen min da.... Han står litt mer fjellstøtt enn meg, for å si det sånn ;)

Gjest togli
Skrevet

Det gjør jeg. Grisebanker han ikke, han er en del større enn meg så det klarer jeg ikke. Men jeg kan dunke hånda mi i armen hans f.eks (litt hardt) :o) Innimellom føler jeg bare at jeg må. Men det er veldig sjelden da.

Han gjør forøvrig aldri noe fysisk mot meg når han blir sint.

Hva om du hadde vært mann? Da hadde du klart å få overtaket og ville kanskje kunnet slå kjæresten din?

Gjest feil overskrift
Skrevet

Feil overskrift til spørsmålet.

Å holde en som er gal og vill er ok. Det er noe helt annet enn å slå.

Skrevet

Synes du?

Du kan få lov til å riste litt på meg dersom du føler for det.

Jeg er ristbar.

candyqueen_83
Skrevet

Hva om du hadde vært mann? Da hadde du klart å få overtaket og ville kanskje kunnet slå kjæresten din?

Nei, tror nok ikke det. Har ikke så voldsomt med aggresjon i meg. Er jo bare en dult da. Tror egentlig ikke det hadde gjort meg så mye om han hadde gitt meg en dult i armen heller.

Gjest tsjing
Skrevet

''men de eneste gangene jeg har hatt nesten litt lyst til å klappe til noen er når de er for stupide til å faktisk skjønne argumentasjon''

Kan overhodet ikke forstå at noen føler de må slå på det grunnlaget. Jeg har heller inntrykk av at noen føler trang til å slå når de er sluppet opp for argumenenter og/eller ikke vet hva de skal si.

Hysteriske mennesker som står og skriker sine gamle argumenter opp i fjeset på deg uten å skjønne at det gamle argumentet sitt for lengst er lagt død, for eksempel ved at det er komplett irrelevant for situasjonen, og du har forklart det på alle mulige måter, mens de oppfører seg som 3-åringer tilbake, trass i å være oppi 20-åra? Selvfølgelig har jeg aldri gjort det, men om jeg har hatt lyst til å klappe til dem for å få dem ut av idioti-modus? Jepp.

Skrevet

Det er ikke ok å slå damer, menn eller barn. Eller dyr for den saks skyld.

Men dersom et menneske er helt vill, så er det lov til å holde fast til ting har roet seg.

Gjest togli
Skrevet

Du kan få lov til å riste litt på meg dersom du føler for det.

Jeg er ristbar.

Okei, lillenick ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...