Gå til innhold

ok å slå damer?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Nei, tror nok ikke det. Har ikke så voldsomt med aggresjon i meg. Er jo bare en dult da. Tror egentlig ikke det hadde gjort meg så mye om han hadde gitt meg en dult i armen heller.

Det er forskjell på en dult og et slag - enig i det. Hvis mannen min hadde dulta i meg fordi han var sint på meg, så hadde iallefall jeg mista all respekt for ham ;)

Gjest togli
Skrevet

Hysteriske mennesker som står og skriker sine gamle argumenter opp i fjeset på deg uten å skjønne at det gamle argumentet sitt for lengst er lagt død, for eksempel ved at det er komplett irrelevant for situasjonen, og du har forklart det på alle mulige måter, mens de oppfører seg som 3-åringer tilbake, trass i å være oppi 20-åra? Selvfølgelig har jeg aldri gjort det, men om jeg har hatt lyst til å klappe til dem for å få dem ut av idioti-modus? Jepp.

I så fall hadde du vunnet konkurransen om å være den største idioten av dere to ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...