Gå til innhold

Bikinihelvete igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

AKKURAT SÅNN er det!

Derfor har jeg endt opp som nudist. Da får 'em se hele stasen! :-P

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Morsomt innlegg, men hvem er "oss kvinner" ? Snakker du for alle du?

Hvis det var i januar jeg skulle prøve bikinien, ville jeg nok kjent meg igjen litt ja. Men noen av oss planlegger bikinsesongen i god tid og slipper dermed dette helvete:-)

I januar finnes det jo ikke bikinier på markedet?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hæ?! Du er verre enn mora mi, jo ;)

Jeg tror du har en super mor ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror du har en super mor ;)

Jau, du har faktisk rett i det ;-P

Gjest imzedimze
Skrevet

Så heldig du er da som faktisk kan dra med deg 20 bikinier inn i prøverommet. I str min finnes det ikke bikinitopper å oppdrive, selv om jeg ikke har så ekstremt store pupper. Synes det er ganske latterlig, de har jo bikinitruser i str min, men ikke noe til puppene. Om en ikke skal dra på la lina eller she o.l og betale hele 1000 kr for en bikini da.

Nei, får bli toppløs i sommer ja. Skylder på HM og Gina Tricot og Kappahl osv om jeg blir anmeldt for blotting. De selger jo ikke noe som puppen får plass i så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...