Gjest .............. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Trenger babyer vann som drikke i varmen når de får bare mme?? Vet at hvis man ammer så holder det, men gjelder det også mme?? Guttungen er 18 dager gammel.Har gode og våte bleier, men kom bare til og undre meg over dette :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg kan ikke huske at jeg ga barna mine vann da de var 18 dager gamle. Det var veldig varmt da jeg fikk den ene. Som du sier er bleiene våte, så da burde det være okey. Om barnet blir veldig slappt, og tisser mindre ville jeg kontaktet helsesøster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg fikk beskjed om å prøve med vann til min gutt som da var 4 uker gammel og vi hadde hetebølge. Jeg fikk ikke i han noe, men det var jo litt avkjølende å søle litt med vann i ansiktet. Han fikk morsmelk så han regulerte seg nok sjøl og la på seg fort de første ukene :-) Vi ga fort opp vannprosjektet, og prøvde igjen da ungen var 6 mndr. Da gikk det fint. Du kan jo prøve om det går, det skader jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvis han får MME, må du tilby ham vann i tillegg i varmen. Det var i hvert fall regelen da jeg fikk baby i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .............. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvis han får MME, må du tilby ham vann i tillegg i varmen. Det var i hvert fall regelen da jeg fikk baby i fjor. Jeg spurte på sykehuset (vi måtte dit en tur for lillegutt fikk feber) og da sa hun legen at det ikke var nødvendig med noe tillegg av vann så lenge han drakk godt til hvert måltid.Uansett skader det jo ikke å prøve hvis han skulle begynne og drikke litt mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.