Gjest nytt for meg altså.. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei,nå må dere dolere trå til... Jeg er på jakt etter en tørkeovn for å lage rawfood. Har sett en på nett i USA, som koster 1200 kroner. Hva vil det koste meg å få den til norge,av skatter moms o.l??? -og frakt...den blir vel tung?? -Eller lettere: finnes det sånne ovner i norge,med anstendig størrelse...dvs at datra mi har tenkt BARE å spise rawfood, derfor må den romme noen brett 8-10 kansje... Jeg har jo ikke peiling på dette, derfor spør jeg her hvor man ALLTID får et godt tips i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nytt for meg altså.. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ja sånn går det når man leser 100 siste og så skriver innlegg...denne skulle være på åpent forum,selvfølgelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyrie Elison Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Her kan du regne ut av tull og moms blir: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=NO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva i all verden er rawfood og tørkeovn?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nytt for meg altså.. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hva i all verden er rawfood og tørkeovn?? det er ei tørke/vifte som tørker bær og grønnsaker, fisk eller man kan lage eget brød av bare korn, og så tørke det uten å bruke varme. det skal visstnok være veldig bra ernæringsmessig om man f.eks er vegetarianer, og trenger litt ekstra vitaminer en gang i blandt. noen tørker frukt og grønt til vinteren, sånn de fortsatt kan nyte både jordbær osv. -men det er som sagt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kand du ikke bruke vanlig varmluft ovn, uten å sette på varmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nytt for meg altså.. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kand du ikke bruke vanlig varmluft ovn, uten å sette på varmen? Jo det kan man, men om man velger å spise mye av disse varene blir det ekstremt dyrt å bruke bakerovnen. rawfood ovner er beregnet på dette, og er billige i drift. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.