Gå til innhold

Sjekk alle de lekre klærne da! (not)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Den svarte skinnjakka, og et par topper var kule, men hadde ikke kjøpt mya annet der akkurat :o) Også den rosa jakka da. *spy*

Skrevet

Skikkelig kul!! Og du får strømpebuksa og trusa til modellen på kjøpet!

De hadde bukse i samme mønster som mønsteret over skuldrene også - da blir jeg jo helt uimotståelig, tror du ikke?

Skrevet

Den svarte skinnjakka, og et par topper var kule, men hadde ikke kjøpt mya annet der akkurat :o) Også den rosa jakka da. *spy*

Det var faktisk en topp jeg kunne tenkt meg dersom den hadde vært i en annen farge, men that's it. Er det noen som kjøper noe fra det nettstedet i det hele tatt???

candyqueen_83
Skrevet

Det var faktisk en topp jeg kunne tenkt meg dersom den hadde vært i en annen farge, men that's it. Er det noen som kjøper noe fra det nettstedet i det hele tatt???

Gudene vet. Men jeg har jo sett en del folk med rimelig sære klær så det skulle ikke forundre meg.

Gjest togli
Skrevet

Enig! Helt utrolig egentlig....

Gjest togli
Skrevet

Det var et par-tre topper som var fine, men det var også det eneste.... Buksene var helt gresselig stygge :-/

Gjest togli
Skrevet

De hadde bukse i samme mønster som mønsteret over skuldrene også - da blir jeg jo helt uimotståelig, tror du ikke?

Du hadde iallefall fått mange blikk etter deg på gata ;-P

Gjest KrølleKrus
Skrevet

Dette er vel noe av det verre jeg har sett. Så mye fælt samlet på et sted!

Amatørmassige modellbilder. Kan det være hjemmelaget tøy? Siden det går i en sjanger også.

Virkelig ikke mye pent der nei.

*lurer på årsomsetningen der i gården*

Gjest Elextra
Skrevet

Klærne er på helt på grensen til at jeg trodde det var en fleipeside. De balanserer så hårfint at det kunne være ganske morsomt. Men jeg tror dessverre ikke det.

Skrevet

Amatørmassige modellbilder. Kan det være hjemmelaget tøy? Siden det går i en sjanger også.

''Kan det være hjemmelaget tøy? ''

Hmf....en fornærmelse mot oss som faktisk kan å sy! :D Disse klærne er garantert masseprodusert.

Gjest togli
Skrevet

For ikke å snakke om prisene da!! *sjokk*

Gjest togli
Skrevet

Klærne er på helt på grensen til at jeg trodde det var en fleipeside. De balanserer så hårfint at det kunne være ganske morsomt. Men jeg tror dessverre ikke det.

Enig i det!

"Problemet" var at noen få av klærne ser ganske normale ut, så jeg tror nesten ikke dette er fake....

Gjest togli
Skrevet

Det er jo også noe med måten de presenteres på.

Denne jakka http://www.kenzai.no/Dame/Jakker-and-Kaper/Superdry-Angelina-Jacket-Black/262 kunne jo sett kul ut med i en helt annen setting/styling!

Ja, den jakka var faktisk fin, men for en pris!!

Forresten stusser jeg på at det ikke står noe info om klærne?? Er jakka i skinn f.eks.? Mulig det er jeg som trenger briller, men jeg finner ikke noe...

Hele sida lukter av hastverksarbeid og lureri....

Skrevet

Du hadde iallefall fått mange blikk etter deg på gata ;-P

Ja, ikke sant! ;o) *Vrikker på rumpa og retter litt på den rosa jakka*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...